Ən yuxarı statik reklam-3_3
Mobil manşet üstü reklam_21

Tanınmış brenddən endirim fırıldağı

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Tanınmış brenddən endirim fırıldağı
iç səhifə xəbər şəkil altı (mobil)_32

Bakıda fəaliyyət göstərən məşhur “Mothercare” mağazasının endirimləri müştəriləri çaş-baş salıb.

 

Bu dəfə endirimlərdən şikayətçi olan şəxs “Mothercare”nin alıcısı Nəsrin Dadaşovadır.

 

Müştəri yazır: ““Mothercare Azerbaijan” 50% endirim elan edib. Aldığım mal 50 faiz endirimdə idi. Ən üstdəki etiketdə 32.20 AZN normal qiyməti və endirimi ilə 16.10 AZN olub. Etiketi evdə qopardıqda altındakı qiyməti gördüm. Deməli, məhsul 24.00 AZN olub əvvəl və 30% endirimlə 16.80 AZN-ə düşüb. Elə bunu düzgün 30% adıyla satın da...”

 

Nəsrin Dadaşovanın iddialarından belə nəticə çıxır ki, mağaza malın qiymətini süni şəkildə şişirdib və növbəti “endirim”i edib.

 

Mənbə: “Qafqazinfo”

05.02.2017 08:00
Mobil-xeber-sonu-paylaş-düyməsinin altı-2_33

Müştərilərin xəbərləri

Mobil manşet altı reklam_22
Mobil əsas səhifə 5-ci-2_28
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
InvestAZ