Dünyanın ən bahalı oyuncaq markası
"Lego"nun ulduzu parlamaqda davam edir.
"Marja" xəbər verir ki, "Brend Finance"in araşdırmasına görə, 2016-ci ildə oyuncaq sektorunda "Lego" dünyanın ən bahalı brendi olub. "Lego" 2016-cı ildə "Disney"i də keçərək dünyanın ən güclü oyuncaq markası olmuşdu.
Danimarkanın oyuncaq markasının dəyəri 68 faiz artaraq hazırda 7,6 milyard dollara çatmış vəziyyətdədir.
Hesabatda, "Lego"dan sonra "Bandai Namco" və "Fisher-Price"ın müvafiq olaraq 1 milyard dollar və 773 milyon dollarlıq dəyərlərlə ikinci və üçüncü yeri tutduqları qeyd edilir.
"Brand Finance" markaların dəyərlərinə görə siyahısını müəyyən edərkən yalnız dövriyyə və maliyyə nəticələrini deyil, eyni zamanda məhsul çeşidini, beynəlxalq inkişafını, iqtisadiyyata töhfəsini və ictimai nüfuzunu da nəzərə alır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 10 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
Azərbaycanda nəqliyyat sahəsi üzrə yeni dövlət standartları qəbul edilib
- 12 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
- 13 saat əvvəl
- 13 saat əvvəl
- 13 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
Metropolitendə aylıq sərnişindaşıma ilk dəfə pandemiyadan əvvəlki dövrdən çox olub
-
14 saat əvvəl
Prezident 2023-cü ilin dövlət büdcəsinin icrasını təsdiqlədi
- 14 saat əvvəl