Media məlumatları manipulyasiya etmir, problemləri işıqlandırır
PR üzrə ekspert Anar Əskərov: "Mediada çıxan neqativ məlumatlara reaksiya verənlər arasında, bu kimi məlumatların qəsdən işıqlandırıldığını və bunun sifariş əsasında baş verdiyini düşünənlər çoxdur. Onlar problemi həll etmək əvəzinə, özlərini problemin olmadığına, məlumatların manipulyasiya edildiyinə inandırmağa çalışırlar. Problem isə davam edir, media onu görür və yenidən işıqlandırır…
Media nələrə diqqət edir?
Medianın əgər sizinlə və ya təmsil etdiyiniz qurumla bağlı neqativ məlumatlara fokuslandığını düşünürsünüzsə, əslində haqlısınız. Xüsusilə də, bu mövzular şəxsi xarakterlidirsə, onların diqqəti daha da artır. Amma… Bu o demək deyil ki, media bunu qəsdən edir və ya ancaq neqativlər haqqında danışır.
Bəzi partizan və reket xəbər saytlarını çıxsaq, əksər media qurumları, həqiqətən baş verən problemlər haqqında danışırlar. Bunu isə bizə qarşı bir addım kimi görmək yanlışdır. Əksinə, onlar bəzən özümüzün xəbərsiz olduğumuz problemləri tapıb göstərirlər ki, ona görə onlara minnətdar olmalıyıq. Bəzən isə bildiyimiz, amma həll etməyə həvəsli olmadığımız məsələləri işıqlandırırlar, bu da həmin problemə daha ciddi yanaşmağımıza səbəb olur.
İndi isə gələk əsas bildirmək istədiyim mövzuya
İllərdir PR və reputasiya menecmenti üzrə konsultasiya verirəm. İşimin, eləcə də, şəxsi marağımın böyük bir hissəsini də risklərin (reputasiya üçün olan) ölçülməsi və böhranların idarə edilməsi təşkil edir. Bu səbəbdən uzun illərdir medianın müxtəlif şəxslər və ya qurumlar haqqında yayımladığı neqativ məlumatları izləyirəm.
Bu illər ərzində apardığım müşahidələrə əsasən deyə bilərəm ki, məni təəccübləndirən və təəssüfləndirən əsas məsələlərdən biri də bir çox yerli şirkət (istər böyük, istər orta, istərsə də kiçik ölçülü olsun) və ya dövlət qurumları ilə bağlı mediada çıxan neqativ məlumatlara reaksiya verənlər arasında, bu kimi məlumatların qəsdən işıqlandırıldığını və bunun sifariş əsasında baş verdiyini düşünənlərin çox olmasıdır.
Nəticədə, onlar medianın diqqət çəkdiyi problemin gerçək səbəbini araşdırmağa və onu həll etməyə meyl göstərmir, əksinə, ya susurlar, ya da həmin məlumatlara qarşı təkcə açıqlamalar verməklə işi həll etdiklərini düşünürlər.
Bu yanaşma nəyə səbəb olur? Cavab çox sadədir: həmin şəxslər və ya qurumlar haqqında təkrar-təkrar oxşar mövzularda neqativ tərkibli kontentlərə rast gəlirik. Çünki onlar problemi həll etmək əvəzinə, özlərini problemin olmadığına, məlumatların manipulyasiya edildiyinə inandırmağa çalışırlar. Problem isə davam edir, media onu görür və yenidən işıqlandırır…
Yəni, susmaq həll, açıqlama isə kifayət deyil! Böhran həm də inkişaf etmək üçün bir fürsətdir. Problemi həll edərək diqqətlər üzərinizdə ikən səsinizi daha da gücləndirə, özünüzü daha çevik və məsuliyyətli göstərə bilərsiniz.
Məlumatların bilərəkdən manipulyasiya edilməsi hər zaman aktual bir mövzudur, lakin onu əsas gətirərək yayımlanan neqativ məlumatları və onların qaynaqlandığı problemləri görməzdən gəlmək yol verilməzdir.
Yalnız özümüzü problemin ilk qaynağı kimi gördükdə inkişaf edə, ancaq bu yolla problemlərimizi həqiqətən başa düşüb, onları həll edə bilərik!
Müəllif: PR üzrə ekspert Anar Əskərov
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 həftə sonra
-
5 saat sonra
Xaricdə təhsil almaq istəyənlərin və maraqlananların diqqətinə!
- 1 d. əvvəl
-
-
7 d. əvvəl
Rusiyanın ən böyük ixracatçıları valyuta gəlirlərinin 91%-ni satıblar
- 8 d. əvvəl
-
12 d. əvvəl
CityNet-in əsas tərəfdaşlığı ilə GameSummit festivalı keçiriləcək
-
42 d. əvvəl
Bank Respublika “İkiqat Dəstək” mikro kredit kampaniyasına start verir!
-
59 d. əvvəl
Nissan Azərbaycandan “Kredit faizini siz seçin!” kampaniyası
-
1 saat əvvəl
Azərbaycan Ukraynaya 20 TIR-dan ibarət yük avtomobili karvanı ilə yola saldı
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
“Nəzrin-E” şirkətinin bazarında südün satışı dayandırılıb, rəhbərliyi cəzalandırılıb
- 1 saat əvvəl

Aylıq 604 AZN-dən premium mənzilə sahib olmaq imkanı

Xaricdə təhsil almaq istəyənlərin və maraqlananların diqqətinə!

VTB-nin rəhbəri Rublun məzənnəsilə bağlı proqnoz verib

CityNet-in əsas tərəfdaşlığı ilə GameSummit festivalı keçiriləcək

Nissan Azərbaycandan “Kredit faizini siz seçin!” kampaniyası

Qlobal bazarlarda son vəziyyət - GÜNƏ BAXIŞ

“Nəzrin-E” şirkətinin bazarında südün satışı dayandırılıb, rəhbərliyi cəzalandırılıb

Citi-dən tənəzzül proqnozu

AZAL Bakı ilə Qətərin paytaxtı arasında uçuşlar həyata keçirəcək

"Naxçıvan Sığorta" şirkəti ləğv edilir

Azərbaycan neftinin son qiyməti

Hindistanın Tata Group şirkəti ölkənin cənubunda iPhone zavodu tikməyi planlaşdırır

Toyota markasının dəyəri 64,5 milyard dollara yüksəlib
