Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

"Ukraynanın bir sıra market şəbəkələrilə razılaşmalar əldə etmişik"

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"Ukraynanın bir sıra market şəbəkələrilə razılaşmalar əldə etmişik"
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Azərbaycanın Ukraynadakı Ticarət Evi yeni inkişaf strategiyasına start verib. “Made in Azərbaycan” brendinin xarici ölkələrdə tanıdılması və ölkəmizdə istehsal olunan məhsulların ixracının təşviqi, satışı, təşkili və əlaqələndirilməsində ticarət evlərinin səmərəsi böyükdür. Bu baxımdan Kiyev şəhərində fəaliyyət göstərən Azərbaycan Ticarət Evi ölkəmizdə istehsal olunan kənd təsərrüfatı, şərab və digər yerli məhsulların Ukraynanın rəqabət bazarına çıxarılması üçün monitorinq və menecment fəaliyyətini davam etdirir.

Bu barədə Azərbaycanın Ukraynadakı Ticarət Evinin təsisçisi Daşqın Əhmədov məlumat verib.

Reklam_3_11

D.Əhmədov bildirib ki, bu günlərdə ölkəmizdə istehsal olunan şərab və şərab məhsullarının Ukraynaya gətirilməsi üçün sözü gedən ölkənin müvafiq qurumlarından pərakəndə və topdan satış lisenziyası alınıb.

“Xarici dövlətlərdə Azərbaycan Ticarət evlərinin açılması ölkəmizdə istehsal olunan müxtəlif çeşidli məhsulların xarici bazarlara çıxarılması üçün geniş imkanlar yaradıb. Ticarət Evi olaraq Ukraynanın bir sıra market şəbəkələrində yerli məhsullarımızın satışını təmin etmək üçün razılaşmalar əldə etmişik. Bu isə onu deməyə əsas verir ki, azərbaycanlı iş adamları, istehsal müəssisələri rəhbərləri və sahibkarların istehsal etdikləri məhsulların Ukrayna bazarına çıxarılması üçün əlverişli şərait yaranıb. Bu baxımdan ölkə rəhbərliyinin qarşımızda qoyduğu göstəriş və tapşırıqlara uyğun olaraq Azərbaycan Ticarət Evinin yaxın gələcəkdə Lvov, Dnepr, Xarkov və Sumı şəhərlərində filiallarının açılışı olacaq. Əsas hədəfimiz perspektivdə Azərbaycan Ticarət Evinin Ukraynanın bütün şəhərlərində filiallarının açılmasına nail olmaqdır. Əminəm ki, Azərbaycan İqtisadiyyat Nazirliyinin dəstəyi ilə xarici ölkələrdə fəaliyyət göstərən Azərbaycan Ticarət evlərinin koordinasiyalı işi ölkəmizdə istehsal olunan müxtəlif çeşidli məhsulların dünya bazarına çıxarılmasında müstəsna rol oynayacaq”, - deyə D.Əhmədov əlavə edib.

Onun sözlərinə görə, artıq ilkin olaraq “Abşeron Şərab” ATSC müxtəlif çeşiddə 16 min şüşə şərab məhsullarını Azərbaycan Ticarət Evinin platforması çərçivəsində Ukrayna bazarına çıxarıb. Məqsədimiz yaxın gələcəkdə bu rəqəmi ayda 50 min şüşəyə qaldırmaqdır. Əminəm ki, bu ilin sonunadək Azərbaycan istehsalı olan məhsulları Ukraynanın böyük market şəbəkələrinin vitrinlərində görə biləcəyik.

“Mən buradan üzümü azərbaycanlı iş adamlarına, xüsusilə istehsal müəssisələri rəhbərlərinə və sahibkarlara tutaraq demək istəyirəm ki, istehsal etdiyiniz məhsulların Ukrayna bazarına çıxarılması üçün onlara yaradılmış imkanlardan maksimum istifadə etsinlər. Düşünürəm ki, yaradılmış ticarət platforması azərbaycanlı iş adamları üçün bir fürsətdir. Xatırladım ki, Azərbaycan Ticarət Evində ölkəmizdə istehsal olunan müxtəlif çeşidli məhsulların daimi sərgisi fəaliyyət göstərir. Bu ev daima azərbaycanlı iş adamlarının üzünə açıqdır. Buyursunlar gəlsinlər, həm istehsal etdikləri məhsullarla Azərbaycanı tanıtsınlar, həm də Avropanın ən böyük ölkələrindən sayılan Ukrayna bazarında özlərinə yeni tərəfdaşlar və müştərilər qazanmaqla istehsal imkanlarını daha da genişləndirsinlər”, - deyə D.Əhmədov vurğulayıb. 

Azərtac

Made in Azərbaycan
08.06.2020 10:44

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci-2_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ