PAŞA BANK: “Müştərilərin bank seçmək meyarı dəyişib”
2016-cı il PAŞA Bank üçün uğurlu olub.
“Marja”nın məlumatına görə, bunu Çərşənbə axşamı keçirilmiş mətbuat konfransında Bankın İdarə Heyətinin sədri Taleh Kazımov bildirib.
“2016-cı ildə müştərilərə dəstək olmağa çalışmışıq. Bu da müştərilərin məmnunluğuna gətirib çıxardıb. Müştərilərimizin də sayı artmaqdadır. Əgər 2014-cü ildə korporativ müştərilərimizin sayı 700 idisə, 2016-cı ilin sonunda say 2200-dən çox olmuşdur”.
Taleh Kazımov qeyd edib ki, artıq müştərilər bank seçərkən maliyyə göstəricilərinə də fikir verirlər:
“2015-2016-cı illərdə bizə daha aydın məlum oldu ki, müştərilər üçün Bankın maliyyə vəziyyəti də önəmlidir. Müştərilər bank seçərkən maliyə göstəricilərinə də baxırlar. 2016-cı ilin nəticələri göstərir ki, PAŞA Bankın maliyyə vəziyyəti güclüdür”.
Sədr əlavə edib ki, PAŞA Bank Azərbaycan bankları arasında ən yüksək reytinqlərə malikdir.
Taleh Kazımov qeyd edib ki, PAŞA Bank 2016-cı ildə fərdi bankçılıq bölməsi fəaliyyətə başlayıb və Bankın fərdi müştərilərinin də sayı artmaqdadır.
İdarə Heyətinin sədri bildirib ki, PAŞA Bankın müştərilərinin əməliyyatlarının 60%-i İnternet Bankinq ilə aparılmışdır.
“Yeni filiallar açmaqdansa daha çox internet bankçılıq sahəsində fəaliyyət göstərməyi nəzərdə tuturuq”, - o deyib.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 15 d. əvvəl
-
25 d. əvvəl
İndi Embafinans Biznes kreditləri Sizin biznesinizin inkişafında ən böyük yardımçınız olacaq
- 32 d. əvvəl
- 34 d. əvvəl
-
48 d. əvvəl
“Azneft” İstehsalat Birliyinə yeni baş direktor təyin edilib
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Mərkəzi Bank dollara tələbin artmasının səbəblərini açıqlayıb
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl