Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

“Rabitəbank” tanınmış mütəxəssisi komandasına qatdı

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
“Rabitəbank” tanınmış mütəxəssisi komandasına qatdı
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

"Rabitəbank" müştərilərə göstərilən xidmət səviyyəsinin artırılmasına yönəlmiş daha bir addım atıb.

Bankdan Marja-ya daxil olmuş məlumata görə, təsdiq edilmiş strateji planına uyğun olaraq bankda yeni Xidmət Keyfiyyətinə Nəzarət Departamenti yaradılıb. Bəhsikeçən departamentə direktor vəzifəsinə bu sahədə zəngin tərcübəyə malik Şəmi Əliyev təyin olunub. 

Şəmi Əliyev 2008-2011-ci illər ərzində Texas A&M University-də (ABŞ) MBA üzrə təhsil alıb. Ardınca International Bank of Commerce-də (San Antonio) "fraud analyst", daha sonra isə JP Morgan Chase Bankında risk əməliyyatları üzrə mütəxəssis kimi çalışıb. Dəmir Bank, Expressbank və Yelo Bankda xidmət keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması, proseslərin optimallaşdırılması və müştəri təcrübəsinin öyrənilməsi istiqamətində rəhbər vəzifələrdə çalışmışdır. 

Şəmi Əliyev xaricdə topladığı peşəkar bilik və təcrübəsini ölkənin bir neçə qabaqcıl bankında uğurla tətbiq edib. 

"İnanırıq ki, Şəmi Əliyev və onun komandası "Rabitəbank" ilə müştərilər arasında olan rabitəni daha da gücləndirəcək. Keyfiyyətli xidmət almaq hər bir müştərinin haqqıdır və "Rabitəbank" sizə məhz bu cür xidmət edir",- məlumatda deyilir. 

"Rabitəbank" ASC, Azərbaycanın 16 regionu və Bakı şəhərində 27 xidmət məntəqəsi və 73 ATM-i, "Rabita Mobile" tətbiqi, İnternet Bankçılıq platforması və "RabitaBot" çatbotu, 133 nömrəli Çağrı Mərkəzi ilə müştərilərin xidmətindədir.

Şəmi Əliyev
18.06.2021 09:44

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ