“AzInTelecom” Müştəri Xidmətlərinin “SİMA Token”lə bağlı imkanlarını genişləndirdi

Rəqəmsal transformasiya ilə bağlı elektron imzalara artan tələbatın ödənilməsi üçün Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin (RİNN) tabeliyində fəaliyyət göstərən “AzInTelecom” MMC-nin Müştəri Xidmətləri təkmilləşdirilib. Mərkəzi “Şəbəkə” ofisində yerləşən Müştəri Xidmətlərində xidmət operatorlarının sayı artırılıb və texniki imkanlar gücləndirilib.
Nazirliyin yaydığı məlumatda bildirilir ki, vətəndaş məmnunluğunun artırılması üçün həyata keçirilən təkmilləşdirmə işləri sayəsində “SİMA Token”in verilməsi prosesinin sürətləndirilməsi, eləcə də daha operativ və keyfiyyətli xidmət göstərilməsi mümkün olacaq. Həmçinin bundan sonra Müştəri Xidmətlərində vətəndaş, sahibkar və hüquqi şəxslərlə yanaşı, dövlət qurumlarına da xidmət göstəriləcək.
Bildirilib ki, “SİMA Token” “AzInTelecom” MMC-nin “Elektron imza”nın bazasında yeni yaratdığı “SİMA” rəqəmsal imza platformasına daxildir. İndiyədək “Elektron imza” adı altında təqdim olunan imza sertifikatının funksionallığı dəyişməyib. “SİMA Token”ə “Elektron imza” ilə bağlı şərtlər və qaydalar çərçivəsində sahib olmaq olar.
İmza tələb edilən bütün sahələrdə tətbiqi mümkün olan “SİMA Token”i vətəndaşlar, hüquqi şəxslər, eləcə də sahibkarlar və dövlət qurumları əldə edə bilərlər. 3 iş günü ərzində hazır olan imza sertifikatının alınması zamanı vaxt itkisinin aradan qaldırılması məqsədilə onlayn müraciət imkanı da mövcuddur. Belə ki, lazım olan sənədlərlətoken.sima.az saytı vasitəsilə müraciət etmək olar. İmza hazır olduqdan sonra Bakı üzrə “Şəbəkə” ofisindəki Müştəri Xidmətlərinə, regionlarlarda isə yaxınlıqdakı poçt filialına yaxınlaşmaq lazımdır.
Bundan əlavə, imza sertifikatının itirilməsi, oğurlanılması, texniki zədələnməsi və bu kimi digər hallarda da qeyd edilən ünvanlara müraciət olunmalıdır.
Məlumat üçün bildirək ki, “AzInTelecom” Müştəri Xidmətləri Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 ünvanındakı 1 saylı “Şəbəkə” ofisində yerləşir. Müştəri Xidmətləri həftə içi hər gün, eləcə də bayram günləri saat 09:00-dan 18:00-a kimi işləyir.
Qeyd edək ki, “SİMA Token”lə bağlı yaranan çətinlik və suallarla əlaqədar “157” Çağrı Mərkəzinə də zəng etmək olar.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
22 d. əvvəl
“Smart Technologies Solutions” ötən ili mənfəətlə başa vurub
- 31 d. əvvəl
- 7 saat əvvəl
-
- 11 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
"Əməkdaşlıq barədə sazişlərin yeni layihələri üzərində iş başlanıb"
- 14 saat əvvəl
- 14 saat əvvəl
-
15 saat əvvəl
Rabitəbank, "Lombard krediti"nin komissiya faizini sıfırladı!
-
15 saat əvvəl
"Aqroservis" Norveç şirkətindən sertifikatlaşdırma xidməti satın aldı
-
15 saat əvvəl
"Zati-alinizin Tehrana səfər etmək, mənim də Bakıya səfər etmək kimi planlarımız var"

“Smart Technologies Solutions” ötən ili mənfəətlə başa vurub

“Xan”ın qazancı 7 dəfə azalıb

Əliyevin Putin ilə görüşü olub

"Əməkdaşlıq barədə sazişlərin yeni layihələri üzərində iş başlanıb"

ABŞ iqtisadiyyatı kiçilib

Rabitəbank, "Lombard krediti"nin komissiya faizini sıfırladı!
Ən çox oxunanlar

"Zati-alinizin Tehrana səfər etmək, mənim də Bakıya səfər etmək kimi planlarımız var"

30.06.2022-ci il tarixinə Dolların rəsmi məzənnəsi

İlham Əliyevin Sərdar Berdiməhəmmədov ilə görüşü olub

NATO İsveç və Finlandiyanı rəsmən üzvlüyə dəvət edib

Xəzəryanı Dövlətlərin Dövlət Başçılarının VI Zirvə Toplantısı keçirilib, İlham Əliyev Toplantıda çıxış edib
