“Əməkdaşlar iş yerində susmuş olsalar belə, daxildə baş verənləri çöldə dilə gətirirlər”
Şirkətin İctimaiyyətlə əlaqələr (PR) fəaliyyətinə haradan başlanılmalıdır? “Şirkətin öz daxilində nüfuzu yoxdursa, şirkət öz imici ilə əməkdaşları üçün sevimli, əzəmətli və etibarlı deyilsə, onda təsəvvür edin ki, PR üçün sərf edilən əmək, zaman, maddi vəsait və s. uçmaq təhlükəsində olan binanın üzünə bəzəkli fasadın çəkilməsi kimi mənasızdır”.
Şirkətin (məhsulun yox) PR fəaliyyəti şirkət daxilindən başlamalıdır. İlk addım əməkdaşları könüllü olaraq şirkətin PR-çısı edə bilməkdir. Bunu etmək çətin deyil. Şirkəti əvvəlcə şirkətin daxilində olanlara sevdirmək lazımdır. Xaricdən görüntü nə qədər mükəmməl olsada, ictimaiyyətə nə qədər gözəllik göstərilsədə şirkətin içini içdən görənlər şirkətin əməkdaşlarıdır.
Əsla unutmaq olmaz ki, əməkdaşlar da ictimaiyyətdəndir. Onların evdə, çayxanada, məclislərdə söz açıb, söhbət etdikləri ailə fərdləri, qonşuları, qohumları, dostları, yaxınları da ictimaiyyətdəndir. Əməkdaşlar iş yerində hansısa səbəblərdən susmuş olsa belə, içəridə baş verənləri çöldə dilə gətirəcək. Şirkətin öz daxilində nüfuzu yoxdursa, şirkət öz imici ilə əməkdaşları üçün sevimli, əzəmətli və etibarlı deyilsə, onda təsəvvür edin ki, PR üçün sərf edilən əmək, zaman, maddi vəsait və s. uçmaq təhlükəsində olan binanın üzünə bəzəkli fasadın çəkilməsi kimi mənasızdır.
Şirkətin hər vəziyyətində əməkdaşlarının işinə sevgi və sədaqətlə çalışmasını təmin etmək üçün PR əvvəlcə daxildə tətbiq edilməlidir. Əməkdaşlar hansısa bir gün kənardan şirkət üçün gələ biləcək istənilən təyziqə sinə gələ, öz iş yerini qoruya bilərlər.
Şirkətin PR-ından məsul olan menecerlərlə HR-menecerləri arasında koordinasiyalı iş birliyi olmalıdır. HR-menecerlərin əsas işi şirkət daxilində olan əməkdaşları məmnun etmək, şirkətdə iş mühitini normallaşdırmaq, şirkəti çalışmaq üçün ən arzu edilən şirkətlərdən biri etməkdirsə, PR-menecerlərin əsas işi isə, şirkətin daxilində HR-menecerlə kordinasiyalı şəkildə şirkət əməkdaşları üçün şirkətin imicini formalaşdırmalıdır. Eyni zamanda da PR-menecerlərin vəzifələrindən biri ölkədə və dünyada şirkətin imicini yaradıb, onun qorunub saxlanmasını təmin etməkdir. PR-menecerlər şirkətin daxilindən və xaricindən gələ biləcək istənilən imicə yönəlik təhlükəni vaxtında təyin edib, onun qarşısının alınması üçün adiyyatı şöbələri məlumatlandırmalıdır.
Müəllif: Marja.az üçün Ülvi Günəşli
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 həftə sonra
-
3 gün sonra
Xaricdə təhsil almaq istəyənlərin və maraqlananların diqqətinə!
- 1 saat əvvəl
-
-
1 saat əvvəl
“Masdar” üçün Azərbaycanda “Yaşıl hidrogen” və “yaşıl ammonyak”la bağlı bazar araşdırmaları aparılır
-
1 saat əvvəl
Şirkət işlənmiş avtomobillərini hərrac yolu ilə satışa çıxarır - MODELLƏR, QİYMƏTLƏR
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Spotify, işçilərinin təxminən 17 faizini işdən çıxarmağa hazırlaşır
-
2 saat əvvəl
“Azərbaycan Sənaye Korporasiyası”nın iki şirkətinin nizamnamə kapitalı artırılıb
- 2 saat əvvəl

Aylıq 604 AZN-dən premium mənzilə sahib olmaq imkanı

Xaricdə təhsil almaq istəyənlərin və maraqlananların diqqətinə!

Ceyhun Bayramov Rusiyaya işgüzar səfər edib

Tam istədiyiniz ulduz, Tam DigiCard-la!

Rubl yenidən ucuzlaşır

Azərbaycanda son 1 həftədə koronavirus ilə bağlı vəziyyət
Ən çox oxunanlar

Spotify, işçilərinin təxminən 17 faizini işdən çıxarmağa hazırlaşır

"Naxçıvan Bank"ın kredit portfeli "Kapital Bank"a ötürüldü

Sabahın rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

“PAŞA Bank” Beynəlxalq Əlillər Gününə həsr edilmiş növbəti sosial layihəni həyata keçirib

"Baku Steel Company" QSC ekoloji layihələrini davam etdirir
