Ən yuxarı (mobil)_30

"Dalga Beach Aquapark" çoxsaylı vakansiyalar elan edib

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"Dalga Beach Aquapark" çoxsaylı vakansiyalar elan edib
iç səhifə xəbər şəkil altı (mobil)_32

1.Baş mühasib

Son tarix: 04 iyun 2022 

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

-Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə və digər normativ-hüquqi aktların tələblərinə ciddi riayət etməlidir;

-Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;

-İlkin sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirmək;

-Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılmasını, inventarizasiyasının müəyyən olunmuş müddətdə keçirilməsinə nəzarət və iştirak etmək;

-Təhtəl hesab, balans, avans hesabatının aparılmasını təmin etmək;

-Daxili mühasibatlıq sistemində köçürmələrin idarəedilməsi

-Mal/Xidmətlərin, müqavilə və sifarişlərin yoxlanılması;

-Vaxtlı-vaxtında və lazımi qaydada təsdiqedici sənədlərin əldə olunması/təqdim edilməsi üçün təchizatçılarla/müştərilərlə yazışmaların aparılmasının təmin olunması;

-Əmək haqqının verilmə dövrünə uyğun olaraq bütün əmək haqlarına dair əməliyyatlarının vaxtında və düzgün emal olunmasını təmin edilmesi;

-Əmək haqqına dair hesablamaların aparılması və hesabatların tərtib edilməsi;

-Vəzifəsi ilə əlaqədar məsələlərə dair işçilərin sorğularını cavablandırmaq;

-İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması;

-Öhdəsinə düşən digər əmək funksiyalarının yerinə yetirilməsi

Tələblər:

-Maliyyə mühasibatlıq sahəsi üzrə ali təhsil;

-Baş mühasib vəzifəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi;

-Sahə üzrə qanunvericiliyin bütün tələblərini yüksək səviyyədə bilmək;

-Milli mühasibat uçotu standartlarını yüksək səviyyədə bilmək;

-Detallara qarşı diqqətlilik və məsuliyyətlilik;

-Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları;

-Əla səviyyədə Azərbaycan dili;

-MS Office proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə bacarıqları;

-Mühasibatlıq proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı (Micro üstünlükdür

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Baş Mühasib” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

2. Mühasib

Son tarix: 04 iyun 2022 

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

-Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə və digər normativ-hüquqi aktların tələblərinə ciddi riayət etməlidir;

-Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;

-İlkin sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirmək;

-Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılmasını, inventarizasiyasının müəyyən olunmuş müddətdə keçirilməsinə nəzarət və iştirak etmək;

-Təhtəl hesab, balans, avans hesabatının aparılmasını təmin etmək;

-Daxili mühasibatlıq sistemində köçürmələrin idarəedilməsi

-Mal/Xidmətlərin, müqavilə və sifarişlərin yoxlanılması;

-Vaxtlı-vaxtında və lazımi qaydada təsdiqedici sənədlərin əldə olunması/təqdim edilməsi üçün təchizatçılarla/müştərilərlə yazışmaların aparılmasının təmin olunması;

-Əmək haqqının verilmə dövrünə uyğun olaraq bütün əmək haqlarına dair əməliyyatlarının vaxtında və düzgün emal olunmasını təmin edilmesi;

-Əmək haqqına dair hesablamaların aparılması və hesabatların tərtib edilməsi;

-Vəzifəsi ilə əlaqədar məsələlərə dair işçilərin sorğularını cavablandırmaq;

-İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması;

-Öhdəsinə düşən digər əmək funksiyalarının yerinə yetirilməsi

Tələblər:

-Detallara qarşı diqqətlilik, analitik düşüncə tərzi, rahat ünsiyyət yaratmaq qabiliyyəti, problemləri müstəqil həll edə bilmək bacarığı

-Məsuliyyətli, operativ, dəqiq və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq

-Vergi və əmək məcəlləsi üzrə biliklər, eyni zamanda son dəyişiklikləri haqda məlumatlı olmaq

-Ali təhsil ( iqtisadiyyat )

-ƏDV ödəyicisi olan şirkətdə mühasibat sahəsində ən azı 3 il fasiləsiz iş təcrübəsi olmalı.

-ƏDV ödənişlərinin həyata keçirilməsi.

-Ödəniş tapşırıqlarının hazırlanması, qeydiyyatının aparılması, banka göndərilməsi.

-Balansın hazırlanması qaydasını bilməlidir.

-Bank əməliyyatlarını həyata keçirmək və bank çıxarışlarını mövcud proqrama daxil edə bilməli

-Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Mühasib” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

3. Baş anbardar

Son tarix: 04 iyun 2022  

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

-Mal – material qiymətlilərinin anbara mədaxili, mədaxili və sənədləşmə işlərinin aparılması;

-İstehsalın fasiləsizliyinin təmin edilməsi məqsədilə mal – material qiymətlilərinin anbarda saxlanılması;

-Rəsmiləşdirilmə qaydalarına riayət edilməsi, mədaxil – məxaric sənədlərinin təhvili, hesabatların düzgün hazırlanmasının təmin edilməsi;

-Anbar işinin təşkili, malların giriş çıxışına nəzarət mexanizminin qurulması;

-Tabeçiliyində olan anbar və anbardarlara nəzarət etmək.

Tələblər:

-Ali təhsil

-Azərbaycan, rus dilləri yüksək səviyyədə olmalı  (ingilis dili arzu olunandir)

-Yüksək ünsiyyət qurma, idarəetmə  və komandada işləmək bacarığı

-MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook, 1C) proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti

-İş təcrübəsi minimum 5 il

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Baş anbardar” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

4. Administrator

Son tarix 04 iyun 2022 

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

-Çalışan personalı idarə etmək: işçiləri təlimatlandırmaq və yönləndirmək, onları motivasiya etmək, gündəlik iş prosesinə və işçilərin davamiyyətinə nəzarət etmək;

-İşçilər haqqında obyektiv rəy vermək;

-Şirkətə məxsus əmlakın qorunmasını təmin etmək;

-Şirkətin xidmət səviyyəsinin və müştəri məmnuniyyətinin artırılması istiqamətində tədbir planı hazırlamaq;

-Satışları artırmaq məqsədi ilə Marketinq tərəfindən həyata keçirilən layihələri dəstəkləmək və təkliflər vermək;

-Günlük və aylıq hesabatları hazırlayıb gərəkli şöbələrə yönəltmək;

Tələblər:

-Dil bilikləri: Rus dili-əla;

-Kompüter bilikləri: MC Office – sərbəst işləmək;

-İdarəetmə qabiliyyəti (Təşkilatçılıq və təşəbbüskarlıq);

-Analitik düşüncə qabiliyyəti

-İdarəetmədə minimum 3 il iş təcrübəsi mütləqdir

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Administrator” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

5.Stok menecer

Son tarix: 04 iyun 2022 

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

-Stokun gündəlik yoxlanılması və stoka nəzarət edilməsi;

-Anbardan malların giriş və çıxışına nəzarət edilməsi;

-Sayım prossesinə nəzarət etmək;

-Sayım nəticələrinin analiz edilməsi;

-Mal stokunun dövriyyəsinə nəzarət etmək;

-Aşkar olunmuş kənarlaşmaları depo və mağaza tərəfindən araşdırmaq;

-Anbar neqativlərinin araşdırılması, stokda neqativ yaradan sənədin aşkar olunması ve neqativ stokun aradan qaldırılmasını icra etmək;

Tələblər:

-Ali təhsil (İqtisadiyyat, menecment, maliyyə və audit );

-Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;

-Dəqiqlik, nəzarətetmə bacarığı, məsuliyyətlilik, stressə davamlılıq;

-Komandada işləmək bacarığı;

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Stok menecer” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

6. İnsan Resursları üzrə baş menecer

Son tarix: 04 iyun 2022  

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

-İnsan Resursları əməliyyatlarının həyata keçirilməsi zamanı Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinin tələblərini təmin etmək;

-İşə qəbul, işdən çıxış, davamiyyət, məzuniyyət, ezamiyyət, intizam tənbehləri və digər bütün əməliyyatları qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada həyata keçirmək;

-E-Gov hökümət portalı ilə bağlı əməliyyatların vaxtında yerinə yetirilməsini təmin etmək;

-Aylıq davamiyyət tabelinə nəzarət olunması və qeydiyyatının aparılması;

-İşçilərin şəxsi işlərini formalaşdırmaq, qaydaya salmaq və dəyişikliklərin müntəzəm olaraq qeydiyyatını aparmaq;

-İşçilərin icbari sığortalanmasının təmin edilməsi;

-Əmək kitabçalarının yazılması, dəyişikliklərin qeyd olunması, əmək kitabçalarının qeydiyyatı jurnallının yazılması;

-İşçilərlə bağlı aylıq hesabatların hazırlanması;

-İşə qəbul olunmuş şəxslərin əmək haqqı kartlarının sifariş olunması;

-Yeni vakansiyalar üzrə işçi axtarışı (elan yerləşdirilməsi, daxil olan CV-in analizi və seçimi),  işə qəbul müsahibələrin keçirilməsi və uyğun namizədlərin adiyyatı şöbəyə yönləndirməsi;

-Məzuniyyət cədvəlini daimi nəzarətdə saxlamaq;

-Şirkətin sənəd dövriyyəsinin düzgün aparılmasını təmin etmək;

-Rəhbərliyin tapşırıqlarının keyfiyyətlə və vaxtında yerinə yetirilməsi

Tələblər:

-Ali təhsil (İnsan Resursları İdarə olunması, Menecment, İqtisadi sahələr üzrə ali təhsil arzuolunandır);

-İnsan resursları sahəsində təcrübə minimum 3-5 il

-AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini bilməli

-İnsan resurslarının idarəolunması, funksiyaları, prosedurları haqqında biliyə sahib olması;

-İşəqəbul prosesinin əsas qaydalarını bilməli;

-Ünsiyyət qurma bacarığı;

-Operativ və düzgün qərar vermək bacarığı;

-İşə məsuliyyətli yanaşmaq;

-Problemləri həll etmə bacarığı;

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “İnsan Resursları üzrə baş menecer” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

7. İnsan Resursları üzrə mütəxəssis

Son tarix: 04 iyun 2022 

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

Əmək qanunvericliliyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, əmək müqavilələrinin hazırlanması, elektron sistemə bildirişləri daxil etmək, sosial sığorta kartlarının açılmasını təmin etmək;

İşçilərin şəxsi işlərini formalaşdırmaq, qaydaya salmaq və dəyişikliklərin müntəzəm olaraq qeydiyyatını aparmaq;

Əmək kitabçalarında qeydlər aparmaqla iş qeydiyyatını aparmaq;

Məzuniyyətlərin verilməsi uçotunu aparmaq və məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək;

İcbari sığorta üzrə aylıq hesabatın təqdim edilməsi və nəzarətdə saxlanılması;

Kadrlarla bağlı məşğulluq və digər orqanlara müvafiq hesabatları təqdim etmək;

İş vaxtının rejiminə riayət etmək üçün işçilərin gündəlik davamiyyət cədvəllərində qeydlərin aparılmasına nəzarət etmək və ayın 1-2-sində tam məlumatı təqdim etmək.

İşə Qəbul müsahibələrinin / ilkin görüşlərin keçirilməsi və dəyərləndirilməsi

Tələblər:

Ali təhsil (İnsan Resursları İdarə olunması, Menecment, İqtisadi sahələr üzrə ali təhsil arzuolunandır);

İnsan resursları sahəsində təcrübə minimum 1-3 il

AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini bilməli

E-gov portalını bilməli

İşəqəbul prosesinin əsas qaydalarını bilməli;

Ünsiyyət qurma bacarığı;

Operativ və düzgün qərar vermək bacarığı;

İşə məsuliyyətli yanaşmaq;

Problemləri həll etmə bacarığı;

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “İnsan Resursları üzrə mütəxəssis” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

8. Logistika mütəxəssisi

Son tarix 04 iyun 2022 

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

-Logistik sxemlərin tətbiqi və inkişafı, mövcud logistik sxemlərin optimallaşdırılması

-Nəqliyyat dəyərinin hesablanması və təqdim edilməsi

-Nəqliyyatın planlaşdırılması və sifarişi

-İdxal və İxrac əməliyyatlarına nəzarət

-Təmsil etdiyi şirkətdən alınmış sənədlərin və gömrük məqsədləri üçün zəruri olan məlumatların düzgünlüyünün yoxlanması

-Gömrük orqanlarına sənədlərin və gömrük məqsədləri üçün zəruri olan əlavə məlumatların təqdim edilməsi

-İdxal və İxrac əməliyyatları üçün nəzərdə tutulan fitosanitar, mənşə və digər sertifikat, lisenziya, icazələrin alınması

-Nəqliyyat şirkətləri, brokerlər və gömrük orqanları ilə əməkdaşlıq

-Nəqliyyat və gömrük sənədləri ilə iş; bütün zəruri icazələrin hazırlanması

-Ödənişlərin planlaşdırılması və hesabatın formalaşdırılması

Tələblər:

-Təhsil dərəcəsi: Bakalavr

-Logistika istiqaməti üzrə təhsil və təcrübə

-Təcrübə: Sahə üzrə 1 - 3 il

-Məsuliyyətlilik

-Ünsiyyət qurmaq bacarığı

-Etibarlılıq

-Detallara fikir vermək qabiliyyəti

-Azərbaycan,Rus və İngilis dillərini əla səviyyədə bilmək

-Kompüter proqramları: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook və s.)

-Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Logistika mütəxəssisi” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

9. Cost Controller

Son tarix 04 iyun 2022

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

-Məhsullar üzrə norma (reseptura əsasında) maya dəyərinin müəyyən edilməsi, daimi nəzarətdə saxlanılması və mütəmadi olaraq faktiki formalaşmış maya dəyəri ilə müqayisəsi;

-Məhsulun maya dəyəri üzrə iqtisadi cəhətdən əsaslandırılmış hesabatının tərtibi;

-Qiymət məlumat bazasının hazırlanması və qiymət formalaşması prosesində aktiv iştirak;

-Aylıq və illik istehsalat nəticələrinin təhlili, məhsulların maya dəyərinə təsir edən iqtisadi faktorların araşdırılması, istehsal prosesində planlaşdırılan istehsal normalarından kənarlaşmaların araşdırılması və faktiki əməliyyatların icra mexanizminə nəzarət edilməsi;

-Müvafiq mühasibatlıq sənədləri əsasında xərclərin uçotunun aparılması;

-Faktiki çəkilmiş xərclərin təhlili və xərc növləri üzrə mütəmadi hesabatların hazırlanması;

-Şirkətin daxili qaydalarına uyğun olaraq bütün departamentlərin xərclərinə nəzarət;

-Anbar sənədlərinin işlənməsi və aparılan əməliyyatların sistemə düzgün daxil edilməsinə nəzarət;

-Mövcud olan bütün anbarların qalıqlarının şıxarılması və mühasibat sistemində olan qalıqlarla üzləşdirilməsi;

-Gündəlik və aylıq istehsalat, anbar qalığını əks etdirən hesabatların hazırlanması;

-Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların icrası.

Tələblər:

-Təhsil-Ali;

-Restoran və ya otel sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;

-Qərarvermə, liderlik, innovativ idarəetmə, təşkilatçılıq və təşəbbüskarlıq bacarığı.

-Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Cost Controller” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

"Dalga Beach Aquapark Resort" Azərbaycanda və Qafqazda 7000 m² olan ən böyük Aqua Parkı-dı. Bakı şəhər mərkəzindən cəmi 35 km məsafədə, Mərdəkan rayonunda gözəl Xəzər dənizinə yaxında yerləşir. 2015-ci ildə açılıb və 2016-cı ildən bəri "PMD Hospitality" Qrupunun yüksək standartları altında fəaliyyət göstərir.

Ünvan: 55, Sahil küç., Mərdəkan, AZ1044

Əlaqə nömrəsi: +994 12 310 44 99 , +994 50 295 11 71

Vebsayt: www.dalgaaquapark.az

Dalga Beach Aquapark vakansiyalar
04.05.2022 21:34
Mobil-xeber-sonu-paylaş-düyməsinin altı-2_33

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Mobil Xəbər Lentinin aşağısı-2_23
Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Manşet sağındakı reklam_5
Ana səhifədə 2-ci reklam-2_9
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ