Dövlət Xidməti: Müraciətlərin əksəriyyəti malların keyfiyyətsizliyi barədə olub
İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətində 2022 - ci ilin birinci yarımilliyində istehlakçılar tərəfindən daxil olan 2977 müraciətə baxılıb.
Xidmətin yaydığı məlumatda bildirilir ki, müraciətlərin əksəriyyəti, malların (iş və xidmətlərin) qüsurlu və keyfiyyətsizliyi barədə olub. İstehlakçıların hesabda, çəkidə və qiymətdə aldadılması, müqavilə şərtlərinin pozulması, istehlakçılara zəruri və düzgün məlumatların verilməməsi də daxil olan müraciətlər sırasındadır.
Dövlət Xidmətinə bu dövrdə daxil olmuş müraciətlərin 1185 - i təmin olunub, 1041 müraciətlə bağlı izahat və tövsiyə verilib. 392 müraciət üzrə isə araşdırmalar davam etdirilir.
Qeyd edək ki, müraciətlər əsasında 169. 286 manat istehlakçılara qaytarılıb, 15. 080 manat dəymiş ziyan ödənilib.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 18 d. əvvəl
-
29 d. əvvəl
İlham Əliyevin Berlində Almaniya Kansleri ilə geniş tərkibdə görüşü başlayıb
- 39 d. əvvəl
- 41 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
"Yeni iqtisadi uğurlara nail olacağımıza inanırıq" - Məmməd Musayevin çıxışı
- 3 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Ağdamdakı Türkiyə-Rusiya Birgə Monitorinq Mərkəzi fəaliyyətini dayandırıb
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
“Rox Motor” avtomobil brendi artıq rəsmi olaraq Azərbaycanda!
- 3 saat əvvəl