"Nar" abunəçiləri onlayn müştəri xidmətlərini seçir

(®) Müştəriyönümlü yanaşması ilə seçilən mobil operator “Nar”, istifadəçilərinin müxtəlif xidmət kanalları üzrə məmnuniyyət göstəricilərini açıqlayıb. Göstəricilər bütün xidmət kanalları üzrə daxil olan müraciətlər əsasında noyabr ayınadək olan dövr üçün hesablanıb.
İstifadəçilərin mobil təcrübəsini daha da rahatlaşdıran “Nar+” tətbiqinin onlayn çat xidmətinə 88 min müraciət daxil olub. Bu göstərici ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 77% daha çoxdur. Sorğuların sayı artsa da, “Nar+” tətbiqində göstərilən bütün xidmətlərdən abunəçilərin razılıq səviyyəsi azalmayıb, əksinə artaraq 88%-ə çatıb. Qeyd edək ki, tətbiq istifadəçilərə daha çevik imkanlar verir, yeni paketlərin rahatlıqla aktivləşdirilməsinə, izahlı qaimə kimi mühüm əməliyyatların qısa zamanda yerinə yetirilməsinə kömək olur. Bundan başqa, “Nar” internet səhifəsində olan şəxsi kabinetlər, eyni zamanda “Facebook”, “Twitter” və digər sosial şəbəkələr üzərindən abunəçilərə yüksək xidmət göstərir.
Mobil operatorun ənənəvi xidmət kanallarını seçən abunəçiləri də göstərilən xidməti yüksək qiymətləndirirlər. Belə ki, bu ilin noyabr ayına qədər 777 Çağrı Mərkəzinə zəng edən abunəçilərin xidmətdən razılıq səviyyəsi 89% olub. “Nar”ın yenilənmiş xidmət mərkəzləri və mağazalarında göstərilən xidmətdən razılıq səviyyəsi isə artaraq 98%-ə çatıb.
“Nar” hal-hazırda 2,2 milyon abunəçiyə yüksək keyfiyyətli rabitə xidmətləri göstərməkdədir. “Nar” son 3 ildə Müştəri Loyallığı İndeksinə görə ölkədə lider mobil operatordur. Mobil operator müştəriyönümlülük strategiyasına sadiq qalaraq sərfəli qiymət qarşılığında üstün xidmət təqdim edir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 7 saat əvvəl
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
Gəncədə sənaye istehsalının 45%-i metallurgiyanın payına düşüb
-
- 7 saat əvvəl
-
8 saat əvvəl
“West Product Marketing” şirkəti Türkiyəyə 500 000 lirə yardım etdi
- 9 saat əvvəl
-
9 saat əvvəl
Türkiyəyə dəstək məqsədilə yaradılmış “Qardaş köməyi” platformasının təqdimatı keçirilib
- 10 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
Türkiyəni sarsıdan zəlzələlərdə həyatını itirənlərin sayı 9 mini keçib
- 11 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
Dünya Bankı ilə yeni əməkdaşlıq istiqamətləri barədə müzakirə aparılıb
-
12 saat əvvəl
“Naxçıvanbank” Türkiyəyə ianə köçürmələrini komissiyasız etdi

“West Product Marketing” şirkəti Türkiyəyə 500 000 lirə yardım etdi

BP: “BTC boru kəməri üzrə neft nəqli davam edir”

Türkiyəyə dəstək məqsədilə yaradılmış “Qardaş köməyi” platformasının təqdimatı keçirilib

Azərbaycanda koronavirus ilə bağlı son vəziyyət açıqlandı

Zəlzələdən zərərçəkənlərə ABB mobile-la yardım imkanı!

“Naxçıvanbank” Türkiyəyə ianə köçürmələrini komissiyasız etdi

Sabahın rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Ən çox oxunanlar

Bu məhsullar idxal gömrük rüsumundan azad edildi - QƏRAR

"Kristal Abşeron" türkiyəli qardaşlarımız üçün ianə etdi - MƏBLƏĞ

Unibank: Türkiyəyə ianə köçürmələrindən vergi və komissiya tutulmur

"QoldenPey" ASC-də yeni təyinatlar!
