Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Toyota Abşeron Qafqazda ilk dəfə FFT prinsipini tətbiq edir

Məqsəd müştəri məmnuniyyətini artırmaq və xidmət keyfiyyətini yüksəltməkdir.
iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Toyota Abşeron Qafqazda ilk dəfə FFT prinsipini tətbiq edir
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Toyota Abşeron, Qafqaz regionunda və Azərbaycanda ilk dəfə olaraq Toyota-nın yeni FFT (FrontLine ForTomorrow) prinsipini tətbiq edir. Bu addım, müştəri məmnuniyyətini artırmaq və xidmət keyfiyyətini yüksəltmək məqsədi daşıyır.

FFT Prinsipi Nədir?

FFT (FrontLine ForTomorrow) prinsipi, Toyota-nın müştərilərə göstərdiyi xidmətləri daha effektiv və səmərəli etmək üçün hazırlanmış bir strategiyadır. Bu prinsip müştərilərin avtomobillərinin təmir və xidmət işlərini birinci cəhddə düzgün və tam şəkildə həyata keçirməyi hədəfləyir.

Toyota Abşeronun Tətbiqi

Toyota Abşeron, bu prinsipin tətbiqi ilə müştərilərə daha yüksək səviyyədə xidmət göstərməyə başlayıb. FFT prinsipi ilə servis işlərinin keyfiyyəti artırılır və müştərilər servisə daha az vaxt və pul sərf edirlər. Avtomobil təmir və xidmət prosesləri daha şəffaf və effektiv hala gətirilir.

Əsas Yüksək Keyfiyyət Standartları

Yeni sistemdə, Toyota Abşeron müştərilərin ehtiyaclarını daha yaxşı başa düşür və onların tələblərinə uyğun xidmət göstərir. Müasir texnologiyalar və qabaqcıl metodların tətbiqi ilə xidmət keyfiyyəti və təhlükəsizliyi artırılır. Bu da müştərilərin avtomobillərini uzun müddət problemsiz və təhlükəsiz idarə etmələrini təmin edir.

Müştəri Təcrübəsinin Təkmilləşdirilməsi

FFT prinsipi ilə, müştərilər avtomobillərini satın almaq və ya servis etmək üçün daha az vaxt sərf edirlər. Servis mərkəzlərində iş prosesləri daha koordinasiyalı və səmərəli aparılır. Müştərilərə göstərilən xidmətlərin dəqiqliyi və keyfiyyəti artırılır.

Nəticə

Toyota Abşeronun FFT (FrontLine ForTomorrow) prinsipini tətbiqi, Qafqaz regionunda və Azərbaycanda müştəri məmnuniyyətini artırmaq məqsədi daşıyır. Bu yenilik, müştərilərə daha səmərəli və keyfiyyətli xidmət təqdim edərək, onların avtomobil təcrübəsini daha məmnun edir. Toyota Abşeron, bu addımı ilə regionda liderliyini bir daha təsdiqləyir və müştərilərinə ən yüksək səviyyədə xidmət göstərməyə davam edir.

Əlaqə: *0110

@toyota_absheron

Toyota Abşeron FrontLine ForTomorrow
22.05.2024 16:08

Müştərilərin xəbərləri

Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ