Bu #olabilər! nə ola bilər?
Son zamanlar Facebook-un ən diqqətçəkən və maraqlı cərəyanlarından biri reklam həştəqləridir. Müəyyən müddət ərzində mövcud olan belə həştəqlər qısa zaman ərzində öz əyləncəli məzmunu və hədiyyələri ilə insanların marağına səbəb olur.
Hər bir həştəqin arxasında isə bir sirr dayanır deyə, insanlar bu sirri, yəni həştəqin nə ilə bağlı olmasını tez bir zamanda öyrənmək istəyirlər.
Artıq bir həftəyə yaxındır ki, Facebook və Instagramda yeni, çox maraqlı həştəq - #olabilər! həştəqi diqqət mərkəzindədir. Həştəqin aktiv Facebook səhifəsi və Instagram səhifəsi təsirli, intelellektual və əyləncəli paylaşımlarla sosial şəbəkə istifadəçilərinin xüsusi marağına səbəb olub. Buna görə də, bir çoxlarını indi bu sual maraqlandırır: Görəsən, bu #olabilər! nə ola bilər?
Burada bir neçə versiya irəli sürmək olar. İlk əvvəl qeyd edək ki, bu məzmunda və bu səviyyədə iş hazırlamaq çox çətindir, bu layihənin güclü bir komanda işi olduğunu açıq-aydın göstərir. Kopiraytinqə və qrafik dizayna fərqli, daha keyfiyyətli yanaşma hiss olunur. Həştəq orijinallığı ilə seçilir, həştəqin öz personajı, öz saytı var. Hətta, www.olabiler.az saytında qeydiyyatdan keçib, zarafat xarakterli yarışmaya da qoşulmaq olar. Dostunun adını yazırsan, ondan, əslində, yaxşı kim ola bilər öyrənirsən. Maraqlı təklif də edirlər, əgər, saytda qeydiyyatdan keçsəniz, həştəqin nə ilə bağlı olduğu hamıdan bir gün əvvəl sizə bildiriləcək. Belə irihəcmli hazırlıq, işin sistemli qurulması, komanda gücü layihənin və həştəqin hansısa böyük kompaniyaya aid olması versiyasını yaradır. Güman ki, bu həştəq hansısa böyük layihənin başlamasına diqqət çəkmək üçün işlənib.
Digər tərəfdən, indiyədək məlum olan #problemdeyil, #səndənbirdənədir və #gözləmə tipli məşhur həştəqlər, adətən, bank xidmətlərinə aid idi. Yalnız #4noyabr həştəqi marketinq görüşünü özündə əks etdirirdi. Lakin bu dəfə hansısa bankın yeni bir həştəqlə mediyaya girməsi inandırıcı görünmür. Düzdür, ölçüsünə, keyfiyyət və əhatəliliyinə görə, digər həştəqlərdən geri qalmır, hətta, irəlidədir. Bu səbəbdən belə bir fikir formalaşır ki, #olabilər! tək bir şirkətin yox, bir neçə fərqli təşkilatın birgə layihəsi də ola bilər. Bəlkə də, təşkilatlar bir ideya ətrafında birləşib böyük bir tədbir həyata keçirəcəklər.
Üçüncü versiya isə ideyanın onlayn layihə olmasıdır. Hələki heç bir xidmət və ya şirkətin adı çəkilmir, bütün işlər isə onlayn formadadır. Həştəq, aktiv sosial şəbəkə hesabları, sayt, qeydiyyat, reklam və s. - hamısı onlayn olaraq davam edir. Bu isə #olabilər!-in internet şou, onlayn yarışma və ya böyük onlayn layihə olması ehtimalını gücləndirir. Onlayn layihənin bu şəkildə təqdimatı da maraqlı yanaşma ola bilər.
Gözdən qaçmayan kiçik bir məqam daha var. www.olabiler.az saytının ana səhifəsinin fonuna diqqətlə baxdıqda yaşıl fonda müxtəlif ikonlar da görünür. Ütü, telefon, fotoaparat, tozsoran, qulaqlıq, hədiyyə qutuları və hətta, avtomobil ikonu gözə çarpır. Bu ikonlar həştəqin yarışma olacağı versiyasını gücləndirir. Güman ki, bizləri bol hədiyyəli və sürprizli layihə gözləyir. Digər ikonlardan əlavə avtomobil ikonunun olması, yəqin ki, qiymətli hədiyyələrin olmasına işarədir. İkonların müxtəlif dəyərli və fərqli seqmentlərdən olması, yuxarıda vurğuladığımız bir neçə kompaniyanın birgə işi iddiasını yada salır.
Həqiqətən, versiyalar çoxdur və onların sayını artırmaq da olar. Lakin ən yaxşısı bir az da səbr etmək, bu maraqlı həştəqlə paylaşılan əyləncəli işlərdən zövq almaq və #olabilər!-in nə olduğunun açıqlanmasını gözləməkdir. Artıq sosial şəbəkə istifadəçilərinin bir qismində ümumi rəy formalaşıb ki, həştəq varsa, sonda o, bank xidməti olacaq. #olabilər! -dən gözlənilən isə bu həştəqin tam fərqli bir iş olması və bizləri bir qədər də təəccübləndirməsidir. Ona görə də, gözləyək, görək, bu #olabilər! həqiqətən, nə ola bilər?
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 1 ay sonra
- 2 gün sonra
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az - 1 gün sonra
-
10 saat əvvəl
“Natura” meyvə şirəsi brendinin təşəbbüsü ilə Laçında ağacəkmə aksiyası keçirilib
-
10 saat əvvəl
“PAŞA Holding” Zəfər Günü münasibətilə şəhid övladlarına bayram sovqatları çatdırır
-
16 saat əvvəl
Zəfərin izi ilə: “AS Group”un sosial və infrastruktur layihələri
-
17 saat əvvəl
NEQSOL Holding şəhid ailələrinə və qazilərə dəstəyini davam etdirir
- 17 saat əvvəl
- 17 saat əvvəl
- 19 saat əvvəl
- 1 gün əvvəl
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Bank Zəfər Gününə özəl, daha aşağı faizlə kredit verir
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ alın
Zəfərin izi ilə: “AS Group”un sosial və infrastruktur layihələri
Noyabrın 9-da gözlənilən hava şəraiti
Bakıda Zəfər muzeyinin açılışı olub
Ən çox oxunanlar
Paşinyan: İlk addımda qəbul etməliydik ki, Qarabağ Azərbaycanın tərkibində olmalıdır, bu, mənim səhvim idi
Azərbaycan Zəfər Gününü qeyd edir
Bank Naxçıvanda yeni konsepsiya ilə filial açıb
Mercedes-Benz EQS — səssiz və güclü performans
MÜSİAD strateji sahələrdə mövcud güzəştlərin tədricən dayandırılmasının, istehsal üçün ƏDV və enerji tariflərində davam etdirilməsinin tərəfdarıdır
“McDonald's Azərbaycan” və DSMF şəhid övladlarının iştirakı ilə teatr tamaşası təşki edib - FOTO
Hərbçilərə özəl Zəfər kampaniyası!











.jpg)










.jpg)
