Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

“Çətin tapılan premium ərzaqları biz satırıq”

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
“Çətin tapılan premium ərzaqları biz satırıq”
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Hal-hazırda dünyada və ölkəmizdə yaranan COVİD-19 virusu onlayn satışın daha çox inkişafına gətirib çıxartmışdır. Bu vəziyyətin ən çox inkişafına təkan vermiş sahəsi onlayn ərzaq sifarişi sahəsi oldu. Təsadüfi deyil ki, mart – iyun ayları ərzində bazara yeni 8 onlayn ərzaq sifarişi saytı, 4 mobil əlavə daxil olmuşdur. Marketlər isə onlayn sifarişlərin artmasına hazır olmadıqlarına görə hələki onlaynda passiv fəaliyyət göstərirlər. Bu marketlərdən yalnız üçü onlayn satışda aktivlik edir, digərləri isə hələ də ya onlayn satış platforması yoxdur, ya da yalnız telefon sifarişi ilə çatdırılmanı həyata keçirir. Onlayn satış həcminə gəldikdə isə karantin rejiminin gücləndirilməsi ilə əlaqədar olaraq ən yüksək satışlar martın axırı və aprelin əvvəlinə təsadüf edir. Qeyri-rəsmi məlumatlara görə, mart ayındakı onlayn satış həcmi 2019-cu ilin ən yüksək satış ayı ilə müqayisədə 500% artım müşahidə olunmuşdur. Artım tempinə görə bütün sahələri geridə qoyan onlayn ərzaq çatdırılmasında artıq bir-birilə rəqabətə girən 10-dan çox oyunçu var.  Diqqətimizi bazara yenicə daxil olan Supermart.az saytı çəkdi. Supermartın həmtəsisçisi və eyni zamanda layihə rəhbəri olan Elmir Kərimli ilə bu bazar haqqında fikir mübadiləsi apardıq, onlayn ərzaq marketindəki çətinliklərdən və Supermart layihəsi barəsində söhbət etdik.

- Elmir bəy, onlayn ərzaq market seqmentində bir-birindən fərqli 10-dan çox layihə fəaliyyət göstərir. Rəqabət mühiti və ümumi bazar haqqında fikirlərinizi bilmək istərdik.

- Azərbaycanda bu seqment həddindən sürətlə inkişaf etməsinə baxmayaraq hələ də həcmcə çox kiçikdir. Bu hələki kiçik olan bazarda dediyiniz kimi 10-dan çox layihə fəaliyyət göstərir. Bu layihələri şərti olaraq 3 qrupa bölmək olar:

1. “Offline” fəaliyyət göstərən market şəbəkələrinin onlayn fəaliyyəti (öz çatdırılması və onlayn platforması ilə)

2. Öncədən çatdırılma xidməti göstərən şirkətlərin hər-hansısa marketlə və ya marketlərlə əməkdaşlığı çərçivəsində fəaliyyət göstərən onlayn platformalar.

3. Özlərini yalnız onlayn platforma kimi mövqeləndirən marketlər.

Yeri gəlmişkən, 3-cü kateqoriyada yalnız 3 sayt aiddir, lakin onlar rəqabətdə digərlərinə qiymət siyasətində uduzurlar.

Supermart.az platformasını bu kateqoriyalardan hansına aid etmək olar?

- 4-cüsünə (gülür). Qeyd edim ki, bu platforma  hər hansısa supermarketin onlayn mağazası və ya çatdırılma xidməti saytı deyil. Müştərilərə əsl onlayn supermarket kimi xidmət göstərmək, marjinallığı kiçildərək ən ucuz qiymət təklif etmək əsas məqsədimizdir. Əslində Supermart layihəsi 2017ci ildən demək olar ki, hazır idi. Lakin o zaman yetərincə maliyyə dəstəyi olmadığından və bazar hələ hazır olmadığına görə layihəni bir müddətlik dondurmuşduq. Yeri gəlmişkən layihə xarici investorla ortaq yatırım nəticəsində ərsəyə gəlib. Layihə  bazara daha tez çıxa bilərdi, lakin biz bir balaca gözləyib bazarı və istehlakçı istəklərini izləyərək bazara rəqabatə davamlı bir məhsul çıxartmağı qərar verdik. Artıq qürurla deyə bilərəm ki, supermart.az online ərzaq platforması müştərilərə bazardakı rəqiblərindən tam olaraq fərqli bir servis göstərir.

- Fərqli servis dedikdə nəyi nəzərdə tutursunuz? Supermart layihəsi bazardakı rəqiblərindən nə ilə fəqlənir?

-  Ən əsas üstünlüyümüz ucuz qiymət və ekskluziv premium ərzaq məhsullarının satışıdır. Supermart.az layihəsi şərti olaraq 2 hissəyə bölünür. Birinci hissədə ən çox tələbatda olan 3000-dən çox baza ərzaq və qeyri-ərzaq məhsulları yerləşdirilib. Bu baza məhsullarına qoyduğumuz qiymətlərin 90 %-i bazarın ən ucuz qiymətidir. İkinci hissə isə Supermart Premium adlanır. Bu bölmədə siz digər onlayn marketlərdə tapa bilməyəcəyiniz və ya çətinliklə tapdığınız ekskluziv və premium ərzaqların onlayn satışıdır.

Zənnimcə ən əsas üstünlüklərdən biri də saytda  istifadəçi naviqasiyasının rahat və sürətli olmasıdır. Bu gün bazarda fəaliyyət göstərən onlayn platformaların demək olar ki, heç birində məhsul adı Azərbaycan şriftlərinə uyğun yazılmayıb və bu da məhsul axtarışında çətinlik yaradır. Supermart.az saytının kontentinə xüsusən fikir verilir və hər gün yeni məhsul xarakteristikaları əlavə olunur.

- Çatdırılma şərtləri sizdə necədir?

- Biz sözün açığı çatdırılma ilə bağlı uzun müddət qərarsız qalmışdıq. Bazarda olan bəzi rəqiblərimiz hal-hazırda 20 və ya 50 AZN minimal sifarişdə çatdırılmanı pulsuz edirlər. Ancaq onların qiymət siyasətini monitorinq etdikdə isə gördük ki, bir çoxlarında məhsul qiymətləri 5-10% bahadır, bəzilərində isə bu kampaniya xarakterini daşıyır və yalnız müəyyən ərazilərə çatdırılma var. Uzun sözün qısası istifadəçi pulsuz çatdırılmanı almaq üçün şərtlərlə üzləşir və bir çox hallarda ərzaq səbətinin qiyməti baha olduğuna görə qənaət etmək əvəzinə xərcə düşür. Lakin müştəriyə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək üçün çatdırılma pulsuz ola bilməz. Buna görə də biz çatdırılma ilə bağlı tamamilə başqa siyasət seçdik. Supermart.az saytında çatdırılma şərti olaraq pulludur və yalnız daşıma xərcini qarşılayır. Ancaq digərlərindən fərqləndirən 3 xüsusiyyəti var:

1. Sifariş məbləğində yoxdur. Siz supermart.az saytından 0.50 AZN-lik alışqan belə sifariş edə bilərsiniz. 

2. Bakı və Bakı kəndlərinin istənilən nöqtəsinə çatdırılmanı həyata keçiririk. Çatdırılma qiyməti cəmi 2 AZN təşkil edir.

3. 9:00-19:00 arası olan sifarişlər təcili olaraq həmin günü çatdırırıq. 

Yuxarıda sadaladığım xüsusiyyətlər tam olaraq heç bir rəqibimizdə yoxdur.

- Elmir bəy, kampaniyalar və endirimlərlə bağlı Supermart-da vəziyyət necədir?

- Bizim əsas mesajlarımızdan biri ondan ibarətdir ki, müştərilərimizə yalnız kampaniya zamanı deyil, hər zaman ucuz qiymət təklif edirik. Hal-hazırda www.supermart.az platformasından ilk dəfə qeydiyyatdan keçənlərə 2 AZN balans hədiyyə olunur. Müştəri bu balansı sifariş zamanı istifadə edərək gün ərzində PULSUZ çatdırma əldə edə bilər. Endirimlərə gəldikdə isə bizim strategiyamız endirim kampaniyası zamanı minimum 20 % endirim etməkdir. Saytda balans və cashback funksiyası var. Gələcəkdə müştərinin həm Supermartın özündən həm də brendlərdən balansa cash back qazanmaq şansı olacaq. Bu balansı istənilən məhsul sifarişinə istifadə edə bilər.

- Təşəkkür edirəm Elmir bəy, geniş informasiyaya və maraqlı müsahibəyə görə. Sonda potensial müştərilərinizə nə çatdırmaq istərdiniz?

- Mən də sizə təşəkkürümü bildirirəm. Sonda potensial müştərilərimizə onu demək istərdim ki, biz sizin xərclərinizi artırmaq üçün deyil, daha çox qənaət etməyiniz və rahatlığınız üçün varıq. Saytımıza (Supermart.az) daxil olun və yoxlayın, əminəm ki, göstərdiyimiz servisdən qat-qat razı qalacaqsınız.

30.06.2020 09:41

Müştərilərin xəbərləri

Mobil manşet altı reklam_22
Əsas səhifədə 1-ci reklam_8
Ana səhifədə 3-cü reklam-2_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10