Bank VTB-nin Çağrı Mərkəzinin telefonları susmur

2017-ci ilin 1-ci rübündə VTB (Azərbaycan)-ın Çağrı Mərkəzinin (Call Center) operatorları bankın müştərilərindən 15 000-dən çox zəng qəbul edib, telefonla verilən məsləhətlərin ümumi müddəti 21 min dəqiqə və ya 350 saat təşkil edib. Bu barədə "Marja"ya Bankdan bildirilib.
Məlumata görə, müştərilərin ən çox müraciət etdiyi müddət saat 11:00-dan 15:00-dək qeydə alınıb. Gün ərzində operatorlar orta hesabla 300 sorğuya cavab verib, bu zaman operatorun cavabını gözləmə müddəti orta hesabla 23 saniyə, sorğunun həllinə sərf olunan vaxt isə 2 dəqiqə təşkil edib. Daxil olan sorğuların böyük hissəsi bankın tarifləri, məhsulların şərtləri, seyf qutuları, internet-bankinq xidmətinə qoşulmaq barədə olub.
Hazırda 986 qısa nömrəli Çağrı Mərkəzi bankın müştəriləri ilə daimi əlaqə saxlamaq üçün əsas kommunikasiya vasitələrindən biridir. Müştərilər bankın qaynar xətti ilə əlaqə saxlayaraq unikal müştəri kodu vasitəsilə öz hesabları barədə bütün məlumatları əldə edə bilər. Çağrı Mərkəzinin operatorları həmçinin plastik kartların buraxılışı, kreditlərin verilməsi, depozitlərin yerləşdirilməsi üzrə onlayn sifarişlər qəbul edir və bankın Facebook sosial şəbəkəsindəki rəsmi səhifəsində suallara cavab verir. Çağrı Mərkəzinin operatorları nəinki zəngləri qəbul edir, həmçinin bankın saytındakı zəng sifarişi funksiyası sayəsində müştərilər üçün rahat olan vaxtda zəng edib, onları maraqlandıran sualları cavablandırırlar.
“Operatorların işinin vacibliyini və məsuliyyətini nəzərə alaraq biz, qaynar xətt ilə müştərilərə göstərilən xidmətin keyfiyyətini daim artırırıq. Bankın müştəriləri əmin ola bilər ki, bankın Çağrı Mərkəzinə zəng edərək onlar bütün lazımi məlumatı və peşəkar dəstək alacaqlar ”- deyə, bank VTB (Azərbaycan)-ın Çağrı Mərkəzinin rəhbəri Rasim İslamov bildirib.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
3 gün sonra
Ən vacib xəbərləri dərhal öyrənmək üçün bizi Telegramda izləyin!
-
11 saat əvvəl
Daşıyıcı şirkətlərin Gömrük Komitəsindən şikayətləri davam edir
- 11 saat əvvəl
-
-
12 saat əvvəl
Baş nazirin yanında bank sektorunun vəziyyəti müzakirə edildi
-
12 saat əvvəl
ADY-nin "2030 Korporativ Strategiya"sına dair növbəti müzakirələr aparılıb
-
13 saat əvvəl
Ödənişsiz kənd təsərrüfatı ilə bağlı təlimlərə yenidən start verilir
- 13 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl

Ən vacib xəbərləri dərhal öyrənmək üçün bizi Telegramda izləyin!

Daşıyıcı şirkətlərin Gömrük Komitəsindən şikayətləri davam edir

Azərbaycanda koronavirus ilə bağlı son vəziyyət açıqlandı

Baş nazirin yanında bank sektorunun vəziyyəti müzakirə edildi

Ödənişsiz kənd təsərrüfatı ilə bağlı təlimlərə yenidən start verilir

“Oba” marketdə ciddi nöqsanlar aşkarlandı - FOTO

Azərbaycan neftinin son qiyməti

Sabahın hava proqnozu

1 milyonluq əskinas!

Azərbaycanın Neft Fondu ilk 5-likdə!

Şərabdan qazanılmış mənfəət bölüşdürüləcək

BVF-dən Azərbaycan iqtisadiyyatı ilə bağlı proqnoz

Tükənməz dediyimiz təbii sərvət olan qum da sürətlə tükənir – qlobal tikinti sektorunu nə gözləyir?

Muğanbankdan yanğınla bağlı açıqlama
