Tanınmış şirkətdən İnsan resursları üzrə menecer vakansiyası - 1500 MANATADƏK MAAŞ
“KARACA“ “İnsan resurslarının idarə edilməsi üzrə menecer“ vakansiyasını elan edib.
-İşəgötürən : KARACA
-Əlaqədar şəxs: Əsədova Lalə
-E-mail: [email protected]
-Əmək haqqı: 1000 – 1500 AZN
-Şəhər: Bakı
-Yaş: 30-45 yaş
-Təhsil:Ali
-İş təcrübəsi: 5 il
Namizədə tələblər:
– Ali təhsil
– Menecment, İqtisadi sahələr üzrə ali təhsil arzuolunandır)
– İnsan resursları sahəsində təcrübə minimum 5 il
– İnsan resurslarının idarəolunması, funksiyaları, prosedurları haqqında biliyə sahib olması
– İşə qəbul prosesinin əsas qaydalarını bilməli
– Dil bilikləri: İngilis və Rus dilləri üstünlükdür
– Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini qeyd olunmuş elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “İnsan resurslarının idarə edilməsi” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
İş barədə məlumat:
– İşçi ehtiyacına olan tələbin müəyyənləşdirilməsi, yeni vakansiyalar üzrə işçi axtarışı, insan qaynaqlarının seçilməsi və yerləşdirilməsi üzrə işin təşkili
– İşə qəbul və oriyentasiya planının hazırlanması, işəqəbulun həyata keçirilməsi, plana uyğun olaraq yeni işçinin oriyentasiya olunması, sınaq müddətində izlənməsi işinin təşkili
– Yeni işə qəbul edilən işçilərə şirkətin prosedur qaydaları haqqında, vəzifə öhdəlikləri, struktur haqqında təlimatın verilməsi və işə başladılmasını həyata keçirir
– İşçi axınının səbəblərinin araşdırılması və aradan qaldırılması üçün tədbirlər planının işlənib hazırlanması və həyata keçirilməsi
– Kadr bazasının yaradılması və idarə edilməsi, içilər barədə hesabatların tərtib edilməsi, işçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması işinin təşkili
– Kadr işinin aparılması, əmrlərin və digər sənədləşmə işlərinin qanunvericiliyə uyğun tərtib edilməsinə nəzarət edilməsi
– İşçilər tərəfindən daxili intizam qaydalarına əməl olunmasına nəzarətin həyata keçirilməsi
– İş şərtləri: Həftə içi 5 gün, 10:00-dan 18:00-dək
– Şənbə günü : 10:00-dan 14:00-dək
– Nahar yeməyi şirkət tərəfindən verilir
Vakansiyanın adını qeyd edərək e-mail adresinə [email protected] göndərməyiniz xahiş olunur
Elan yerləşdirilib: 25 Yanvar 2023
Bitmə tarixi :25 fevral 2023
-Telefon nömrəsi: (012) 538-30- 00 /116
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
Pərakəndə sektorun səssiz böhranı: POS terminal komissiyaları, vergi təzyiqi və yüksələn icarə qiymətləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 1 ay sonra
- 3 gün sonra
-
-
1 saat əvvəl
Azərbaycan pərakəndə ticarət sektorunda ilk: OBA startap ekosisteminə dəstək proqramına start verdi
-
4 saat əvvəl
Ərəb ölkələrinin aparıcı inkişaf fondlarına AZCON Holding-in planları barədə ətraflı məlumat verilib
- 5 saat əvvəl
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Kirayə üzrə vergi dərəcəsinin azaldılmasına aydınlıq gətirilib
- 5 saat əvvəl
-
6 saat əvvəl
PashaPay-in direktoru Özbəkistan Fintex Forumunda eksklüziv podkasta qonaq olub - VİDEO
-
7 saat əvvəl
bp şirkətinin işçiləri olan Azərbaycan vətəndaşlarının say azalıb
-
7 saat əvvəl
Azercell və Müdafiə Nazirliyi arasında əməkdaşlıq memorandumu imzalandı
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ alın
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
PashaPay-in direktoru Özbəkistan Fintex Forumunda eksklüziv podkasta qonaq olub - VİDEO
bp şirkətinin işçiləri olan Azərbaycan vətəndaşlarının say azalıb
Ən çox oxunanlar
“Invest in Azerbaijan” informasiya sistemi yaradılır - FƏRMAN
"SOCAR və "Özbəkneftqaz" neft emalı zavodu inşa edə bilər
AFB Bankdan yeni İnternet bankçılıq
Pərakəndə sektorun səssiz böhranı: POS terminal komissiyaları, vergi təzyiqi və yüksələn icarə qiymətləri
Xalq Bank Azərbaycan Boks Federasiyasına üzv oldu








.jpg)









.jpg)
