Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

“Gəncə -Şərab-2”nin xalis mənfəəti azalıb

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
“Gəncə -Şərab-2”nin xalis mənfəəti azalıb
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Şərab, konyak və araq istehsalçısı “Gəncə -Şərab-2” ASC 2022-ci ili 2 milyon 579 min manat xalis mənfəət ilə başa vurub. Şirkət 2021-ci ili  3 milyon 254 min manat xalis mənfəət ilə bağlamışdı. Beləliklə, ötən il “Gəncə -Şərab-2”nin xəlis mənfəəti 675 min min manat və ya 20,7% azalıb.

Marja.az Şirkətin 31 dekabr 2022-ci il tarixinə olan maliyyə hesabatına istinadən xəbər verir ki, “Gəncə -Şərab-2” ASC-nin satışdan gəlirləri 2021-ci ildə 15 milyon 386 min manat ikən, 2022-ci ildə 15 milyon 199 min manata düşüb (187 min manat azalıb). Satışın maya dəyəri isə 2 milyon 73 min manat artaraq 13 milyon 293 min manat təşkil edib. Maya dəyərinin artması ilə əlaqədar olaraq Şirkətin ümumi mənfəəti 2,2 dəfə azalaraq 2021-ci ildəki 4 milyon 167 min manatdan 2022-ci ildə 1 milyon 907 min manata geriləyib.

Reklam_3_11

Gəncə şərab zavodunun əsası 1984-ci ildə qoyulmuşdur. Zavod 1998-ci ildə tamamilə rekonstruksiya olunmuşdur. “Gəncə-Şərab” şirkətinin mütəxəssisləri 400 hektar ərazidə üzüm bağları salıblar. Bu gün bu üzüm bağlarında “Mədrəsə”, “Rkatsiteli”, “Bayan-Şirə” “Cabernet Sauvignon”, “Chardonnay”, “Merlot”, “Pinot”, “Şiraz”, “Saperavi” kimi qiymətli üzüm sortları yetişdirilir. 

Şirkətin markalarından "Yeddi Gozel", "Qız qalası", "Sevgilim", "Hillside", "Sauvignon Blanc", "Rusinka Vodka", "Zolotoe Koltso", "Banketnaya", "Belaya Vorona"nın adlarını qeyd etmək olar.

Gəncə -Şərab-2 mənfəət
29.04.2023 09:15

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ