İcbari Sığorta Bürosunun Çağrı Mərkəzi yenilənib
*9707 qısa nömrəsi! Vətəndaşlar 7 gün, 24 saat icbari sığortalar barədə ətraflı və operativ məlumat əldə edə bilərlər.“İcbari Sığorta Bürosu” Hüquqi Şəxslərin İttifaqı (İSB) vətəndaş müraciətlərinin daha operativ və keyfiyyətli şəkildə cavablandırılmasını təmin etmək üçün Çağrı Mərkəzinin fəaliyyətini təkmilləşdirib. Bu məqsədlə yeni *9707 qısa nömrəsi istifadəyə verilib. Ölkəxarici nömrələrdən zəng edənlər üçün isə +994 12 525 97 07 nömrəsi nəzərdə tutulub.
Çağrı Mərkəzi vətəndaşlara 7 gün 24 saat olmaqla azərbaycan, rus və ingilis dillərində xidmət göstərir. Vətəndaşlar Çağrı Mərkəzinə müraciət edərək İSB-nin informasiya sisteminə daxil olan 5 icbari sığorta növü (Daşınmaz əmlakın icbari sığortası, Avtonəqliyyat vasitəsi sahiblərinin mülki məsuliyyətinin icbari sığortası, Daşınmaz əmlakın istismarı ilə bağlı mülki məsuliyyətin icbari sığortası, Sərnişinlərin icbari fərdi qəza sığortası, İstehsalatda bədbəxt hadisələr və peşə xəstəlikləri nəticəsində peşə əmək qabiliyyətinin itirilməsi hallarından icbari sığorta), "Yaşıl Kart" sığorta sistemi, kompensasiya ödənişləri və Büronun səlahiyyətlərinə aid digər məsələlər barədə ətraflı və operativ məlumat əldə edə bilərlər.
Çağrı Mərkəzi müraciətlərin qəbulunu və yönləndirilməsini sürətləndirən innovativ sistemlərlə təchiz olunub. Əməkdaşlar xüsusi təlimlərə cəlb edilərək kommunikasiya texnologiyaları, müştəri xidməti standartları və effektiv ünsiyyət bacarıqları üzrə dərin biliklər əldə ediblər.
Mərkəzə daxil olan bütün müraciətlər avtomatik olaraq qeydiyyata alınır və cavablandırılma prosesi tam şəkildə izlənilir. Zəngin qəbul edilmədiyi hallarda vətəndaşla əks əlaqə yaradılır və müraciətlərin vaxtında həlli təmin edilir.
Çağrı Mərkəzi vasitəsilə göstərilən bütün xidmətlər ödənişsizdir.
Qeyd edək ki, İSB Azərbaycan Respublikasının “İcbari sığortalar haqqında” Qanununun tələblərinə uyğun olaraq zərərçəkən sığorta olunanların və zərər vurulan üçüncü şəxslərin hüquqlarının qorunması, icbari sığorta sisteminin sabitliyinin və davamlı inkişafının təmin edilməsi istiqamətində fəaliyyət göstərir.
Yeni Çağrı Mərkəzi ilə İSB vətəndaşların məmnuniyyətini artırmağı və xidmət keyfiyyətini yüksək səviyədə təmin etməyi hədəfləyir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 3 d. əvvəl
-
21 d. əvvəl
“AzInTelecom”un təcrübəsi Filip Kotlerin “Müasir marketinqin əsasları” kitabında yer alacaq
-
- 52 d. əvvəl
-
2 saat əvvəl
AFB Bank ilk dəfə kredit götürənlərə özəl “Xoş Gəldin” kampaniyası
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Yay mövsümündə azad olunmuş ərazilərə 500 mindən çox turist səfər edib
- 2 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Unibank: müştərilərimizin təhlükəsizliyi əsas prioritetimizdir
-
3 saat əvvəl
Dünyanın ən böyük bankından qızılın qiymətilə bağlı yeni proqnoz
Son Xəbərlər
Rusiya Mərkəzi Bankı uçot dərəcəsini azaldıb
“AzInTelecom”un təcrübəsi Filip Kotlerin “Müasir marketinqin əsasları” kitabında yer alacaq
Putin Əliyevə zəng etdi
AFB Bank ilk dəfə kredit götürənlərə özəl “Xoş Gəldin” kampaniyası
"Az-Tex-Import" şirkəti 10 milyon manatlıq sifariş alıb
Oktyabrın 25-də gözlənilən hava şəraiti
Ən çox oxunanlar
Unibank: müştərilərimizin təhlükəsizliyi əsas prioritetimizdir
Dünyanın ən böyük bankından qızılın qiymətilə bağlı yeni proqnoz
Azərbaycanda 5 bankın öhdəlikləri 2 milyard manatdan çoxdur
Cənubi Qafqazda yeganə qarğıdalı emalı müəssisəsində böyük zərər - KAPİTALINDAN 64 MİLYON SİLİNDİ
Şaxta Baba şokdadır: Birmarket lotereyası başlayır!












.jpg)







.jpg)




