Ən dəyərli 100 marka - Siyahı
"Interbrand", 2017-ci ilin ən dəyərli 100 markanı sadalayıb
"Interbrand" hər il hazırladığı dünyanın ən qiymətli (dəyərli) markalarının siyahısını yayıb. "Marja" xəbər verir ki, siyahıya girmək üçün, şirkətin 3 qitədə satış etməli və gəlirlərinin üçdə biri beynəlxalq olmalıdır.
Analitiklər şirkətlərin dəyərini hesablayarkən qlobal miqyasda marka gücü, səhmlərinin dəyəri və bazardakı rolunu nəzərə alırlar.
Ən dəyərli 10 brendi təqdim edirik.
1-ci Apple
Marka dəyəri: 184.2 milyard dollar
2-ci Google
Marka dəyəri: 141.7 milyard dollar
3-cü Microsoft
Marka dəyəri: 80 milyard dollar
4-cü Coca Cola
Marka dəyəri: 69.7 milyard dollar
5-ci Amazon
Marka dəyəri: 64.8 milyard dollar
6-cı Samsung
Marka dəyəri: 56.2 milyard dollar
7-ci Toyota
Marka dəyəri: 50.3 milyard dollar
8-ci Facebook
Marka dəyəri: 48.2 milyard dollar
9-cu Mercedes-Benz
Marka dəyəri: 47.8 milyard dollar
10-cu IBM
Marka dəyəri: 46.8 milyard dollar
"Interbrand"ın ən dəyərli 100 marka siyahısı (http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2017/ranking/).
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 11 saat əvvəl
-
13 saat əvvəl
Bakı Fond Birjası “2024-2026-cı illər üzrə Strateji İnkişaf Planı”nı təqdim etdi
- 13 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
SOCAR və “Qazprom”un prezidentləri qaz sahəsində əməkdaşlığı müzakirə edib
-
14 saat əvvəl
“Rox Motor” avtomobil brendi artıq rəsmi olaraq Azərbaycanda!
-
14 saat əvvəl
Sahəsi 2 hektar olan qum-çınqıl yatağı cəmi 14 min manata şirkətin istifadəsinə verildi
- 15 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl
-
15 saat əvvəl
"Əlavə sərmayə qoyuruq ki, Avropa ölkələrini qaz təchizatı məsələsində dəstəkləyək"
-
15 saat əvvəl
bp şirkəti Dərinsulu Günəşli platformasında hasilatı müvəqqəti dayandırır
- 15 saat əvvəl