Tanınmış bankın Çağrı Mərkəzinə mütəxəssis tələb olunur
“AccessBank” Çağrı Mərkəzinin mütəxəssisi (gecə növbəsi) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edib.
Öhdəliklər:
- Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək, qeydiyyatın aparmaq və cavablandırmaq;
- Bankın məhsulları haqda zəng edən müştərilərə ətraflı məlumat vermək;
- Qeydiyyata alınmış müştərilərin müraciətlərinin vaxtında həllinə nəzarət etmək və geri dönüş zəngləri etmək;
- Elektron poçt və sosial şəbəkələr vasitəsi ilə müştərilərin suallarını cavablandırmaq.
Tələblər:
- Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək (ingilis dili biliyinə üstünlük verilir);
- Kompüter proqramlarını bilmək;
- Nəzakətlilik, ünsiyyətcillik, fəallıq, işgüzarlıq;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti, dəqiqlik;
- Yaxşı tələffüzlü, məsuliyyətli, özünü ifadə etmək bacarığ;
- Qeyri-standart vəziyyətlərdə özünü və vəziyyəti idarə etmək bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Bank sahəsində iş və Çağrı Mərkəzinin əməkdaşı qismində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Müraciət üçün son tarix 06.10.2017
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 həftə sonra
- 14 d. əvvəl
- 24 d. əvvəl
- 27 d. əvvəl
-
2 gün əvvəl
Beynəlxalq kredit reytinq agentliyi Türkiyənin kredit reytinqini yüksəltdi
-
2 gün əvvəl
İşçi “boş-bikar” sözünü qəbul etməyib şirkət rəhbərini məhkəməyə verdi - Azərbaycanda
-
2 gün əvvəl
Umico-nun gəlirləri 3 dəfədən çox artıb, lakin zərərdən çıxa bilməyib
- 2 gün əvvəl
-
2 gün əvvəl
143 milyonluq cinayət işi ilə bağlı şahidlər barəsində məcburi gətirilmə qərarı çıxarılıb
- 2 gün əvvəl
-
2 gün əvvəl
Türkiyədə bazar lideri olan şirkət Azərbaycanda ilk mağazasını açdı - FOTOLAR
-
2 gün əvvəl
Bakcell Fəvvarələr Meydanında yeni innovativ mağazasını təqdim etdi!