"Müştəri nə istəyir?" kitabının təqdimatı keçirilib
"Müştəri nə istəyir?" kitabının təqdimatı keçirilib.
Təqdimatn açılışını edən müəllif Arzu Qafarlı bildirib ki, kitabı hazırlamaqda məqsəd satış və xidmət sahələrində işləyənlərin daha çox təcrübəli olmaları və təkmilləşdirilməsi üçündür.
Sonra tədbirdə iştirak edən qonaqlar bu kimi kitabların vacib və aktual olduğunu bildirdilər.
Kitabda əsasən xarici və yerli turistlərə doğru xidmət etmək üçün, əsasən satış və xidmət sahəsində işləyənlər üçün satış psixologiyası, satış texnikaları, müştərilərlə doğru işləməyin yolları, ən yaxşı satış və xidmət edənlərin sirri, etirazlarla iş, bədən dili və bu kimi mövzular qeyd olunmuşdur. Kitab geniş oxucu kütləsi üçün nəzərdə tutulub.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 13 saat əvvəl
-
15 saat əvvəl
“Bakcell”in Baş İcraçı Direktoru Xankəndidə jurnalistlərlə görüşüb
- 17 saat əvvəl
-
18 saat əvvəl
Tanınmış şampunlar və qabyuyan məhsulların saxtası Keşlədə istehsal olunurmuş
-
18 saat əvvəl
Bakı Fransız Liseyinin ləğv olunması haqqında qərar qəbul edilib
-
21 saat əvvəl
Bakı-Ağstafa-Bakı marşrutu üzrə əlavə qatar reysləri təyin edilib
-
21 saat əvvəl
Azərbaycanda tikinti sahəsində agentliyin və ya komitənin yaradılması təklif olunur
- 22 saat əvvəl
- 22 saat əvvəl
-
22 saat əvvəl
Rabitəbank müştəriləri biznes hesablarını banka gəlmədən aça bilərlər!
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl