“Nar” yarım ilin hesabatını və yenilənmiş brendini təqdim etdi

(®) “Nar” 2018-ci il üçün yarım ilin nəticələrini açıqlayıb.
Nəticələrə əsasən, mobil operator bu dövr ərzində bir çox göstəriciləri əhəmiyyətli dərəcədə artırmağa nail olub.
Ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə “Nar”-ın aktiv abunəçi bazası 6% artaraq, 2,1 milyon nəfərə çatıb. Abunəçi bazasının 56%-i paytaxt Bakının, 44%-i isə regionların payına düşür.
Şəbəkə infrastrukturunun genişləndirilməsinə xüsusi önəm verən “Nar” il ərzində ölkə ərazisində 380 ədəd 4G, 118 ədəd 3G stansiyası qurub. İlin sonuna qədər daha 387 ədəd 4G, 29 ədəd 3G baza stansiyası qurulacaq. Bununla da 2018-ci il üçün plamlaşdırılan 3G baza stansiyalarının sayı 2674, 4G baza stansiyalarının sayı isə 1706-ya çatdırılacaq. Aparılan şəbəkə işlərinin nəticəsi olaraq, 37 bölgə “Nar” 4G şəbəkəsi ilə əhatə olunub. “Nar” 4G baza stansiyalarının təqdim etdiyi yüksəkkeyfiyyətli mobil internet xidməti nəticəsində 4G internetinin trafik həcmi ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 3 dəfə artıb. Mobil operatorun 4G istifadəçilərinin sayı 250 min nəfərə çatıb.
“Nar” cari il üçün satış üzrə də yüksək nailiyyətlər əldə edib. Ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə pərakəndə satış üzrə 21%, səyyar satış komanadasının yaradılması ilə ucqar kənd və ərazilərdə 77% artıma nail olub. Biznes tərəfdaşlarının sayını ildən-ilə sürətlə artıran mobil operator il ərzində 170-dən çox yeni korporativ şirkət cəlb edib. “Nar” korporativ müştəriləri üçün yeni sərfəli xidmətlər (smartfon, 4G data modem və portativ internet daşıyıcısı) təklif edir.
“Azerfon” MMC-nin baş icraçı direktoru Qunnar Panke yarım ilin nəticələrini yüksək qiymətləndirib: “Biz bu il öz mövqeyimizi bazarda daha da gücləndirmişik. İrihəcmli investisiyalar yatırmaqla, şəbəkəmizi genişləndirdik, keyfiyyətimizi əhəmiyyətli dərəcədə artırdıq. Amma bununla yanaşı, yüksəkkeyfiyyətli xidmət və sərfəli qiymət strategiyası siyasətinə sadiq qalırıq.
Tədbir zamanı “Nar”-ın yenilənmiş brendi, şüarı və reklam filmi təqdim olundu.
Yenilənmiş brendimiz müştərilərin ehtiyaclarını qarşılamaq, onların etibarlı tərəfdaşı olmaq məqsədi daşıyır.
“Nar”-ın yeni - “Çünki daha çoxuna layiqsən!” şüarı məhz bu xüsusiyyətləri özündə birləşdirir və abunəçilərə yönəlik strategiyanı özündə əks etdirir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 həftə sonra
- 3 saat əvvəl
-
21 saat əvvəl
Dövlət uşaq bezi və salfet kağızı istehsalı kompleksini satışa çıxarır
-
-
21 saat əvvəl
Avropa ölkələri 9 ayda Azərbaycandan 31 milyon avro məbləğində fındıq idxal edib
-
21 saat əvvəl
“Bakı Mərmər Qranit” şirkətinin özəlləşdirilməsi planlaşdırılır
- 22 saat əvvəl
-
22 saat əvvəl
Böyük neft şirkətləri 2030-cu ilə qədər karbon neytrallığına çatmağı vəd edirlər
- 23 saat əvvəl
-
23 saat əvvəl
"Azərbaycan 2050-ci ilə qədər qaz emissiyalarını 40% faiz azaltmağı hədəfləyib" - Mikayıl Cabbarov
-
1 gün əvvəl
"SOCAR metan tullantılarının sıfıra endirilməsi ilə bağlı öhdəlik götürüb" - Mikayıl Cabbarov
-
1 gün əvvəl
“PAŞA Holding”in təşkilatçılığı ilə “InMerge İnnovasiya Sammiti”nin ikinci günü baş tutub!
-
1 gün əvvəl
Gömrükdən limitin 300 dollardan 150 dollara endiriləcəyi ilə bağlı iddialara cavab

Aylıq 604 AZN-dən premium mənzilə sahib olmaq imkanı

Azərbaycanın energetika naziri BƏƏ-yə səfər edib

“Bakı Mərmər Qranit” şirkətinin özəlləşdirilməsi planlaşdırılır

"Azərbaycan 2050-ci ilə qədər qaz emissiyalarını 40% faiz azaltmağı hədəfləyib" - Mikayıl Cabbarov

"SOCAR metan tullantılarının sıfıra endirilməsi ilə bağlı öhdəlik götürüb" - Mikayıl Cabbarov
Ən çox oxunanlar

“PAŞA Holding”in təşkilatçılığı ilə “InMerge İnnovasiya Sammiti”nin ikinci günü baş tutub!

Ağacdakı “konfet”lər yetişdi - Çox ləzzətlidir və qeyri-adi dadı var

ABŞ Yaşıl İqlim Fonduna 3 milyard dollar ayıracaq

"OPEC+"ın qərarı neft qiymətlərinin daha da aşağı düşməsinin qarşısını ala biləcək"
