Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)_30

"AtaBank" kommunikasiya kanallarının sayını artırır!

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"AtaBank" kommunikasiya kanallarının sayını artırır!

(®) "AtaBank" müştərilərinin rahatlığını düşünərək yeni "Telegram" kommunikasiya kanalını istifadə üçün təqdim edib.

 

Artıq "Telegram" istifadəçiləri birbaşa "AtaBank"a müraciət edərək istənilən məlumatı operativ əldə edə bilərlər. Bunun üçün yalnız "AtaBank"ın "Telegram" əlavəsinə bağlı olan 050 99 99 136 telefon nömrəsinə yazmaq kifayətdir. 

 

Müasir dövrümüzdə insanlar zamanlarına qənaət etmək üçün ən asan və ən rahat  vasitələrdən istifadə etməyə üstünlük verirlər və bu məqsədlə "AtaBank" müştərilərinə hər zaman online müraciət edə bilmələri üçün müxtəlif imkanlar yaradır.

 

Hazırda müştərilər banka həm sosial şəbəkələr, həm də yeni istifadəyə verilmiş Telegram kanalından istifadə edərək müraciət edə bilərlər. Bankın əməkdaşları istənilən kommunikasiya kanalından daxil olan müraciətləri cəmi bir neçə saniyə ərzində cavablandıraraq müştərilərə vaxtında köməklik göstərməyə hər zaman hazırdırlar.

 

Bankın xidmət və məhsulları haqqında daha ətraflı öyrənmək istəyən şəxslər 136 qaynar xəttinə zəng vura və ya bankın yeni internet səhifəsini ziyarət edə bilərlər - https://atabank.com/az/

 

25 ildən artıq fəaliyyət göstərən “AtaBank” ASC müasir və universal Azərbaycan bankıdır. Bank Bakıda və ölkənin müxtəlif regionlarında korporativ və fərdi müştərilərə tam xidmətlər spektrini təqdim edir.

04.03.2019 06:54

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci-2_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ