Populyar hesab edilən şirkətlərdə xidmət səviyyəsi "zəif"dir - ARAŞDIRMA

"Business Insight“ şirkətinin təşəbbüsü ilə Bakı şəhərində fəaliyyət göstərən ticarət obyektlərində müştərilərə göstərilən xidmət səviyyəsinin qiymətləndirilməsi həyata keçirilib. Şirkətin öz maliyyə departamenti tərəfindən maliyyələşdirilmiş qiymətləndirmə "Gizli Müştəri“ araşdırması üsulu ilə aparılıb. Araşdırma 2019-ci ilin Fevral ayında həyata keçirilib.
"Marja" Araşdırmaya istinadən xəbər verir ki, "Business Insight“ın əməkdaşları xüsusi ssenarilər əsasında müştərilərə xidmət göstərən ön ofis işçiləri / satış nümayəndələri ilə müştəri qismində görüş keçiriblər. Real olaraq satış obyektlərindən məhsul, xidmət obyektlərindən isə xidmət alınıb.
Araşdırma vaxtı 64 müəssisənin müştəriyə birbaşa xidmət göstərilən ofislərinə ziyarətlər edilib. Hər obyektə isə 2 səfər həyata keçirilib.
Araşdırmaya cəlb edilən iş yerləri
Qiymətləndirmə 5 ballıq şkala üzrə aparılıb:
0 bal - Qətiyyən qəbul edilmir
1 Bal - Çox zəif
2 Bal - Zəif
3 Bal - Nə zəif, nə də yaxşı
4 Bal - Yaxşı
5 Bal - Ən yaxşı/Əla
Araşdırmanın nəticələrinə görə, Bakı şəhərində fəaliyyət göstərən və daha populyar hesab edilən obyektlərdə xidmət səviyyəsi 5 ballıq şkala üzrə 3.66 bala bərabərdir (73.2%):
"Yekun müqayisəli qiymətləndirmə ölçüsünün 3.66 bala bərabər olması isə onu göstərir ki, müştərilər ümumən onlara göstərilən xidmətlərdən məmnun deyillər. Araşdırma nəticələrinə uyğun olaraq yekun qiymətləndirmə ölçüsünün 4.00 baldan aşağı olması „ən rahat və müştəri yönümlü xidmət”ə sahib olmadığımızı göstərir“,- araşdırmada deyilir.
TƏK ŞƏXSİYYƏT VƏSİQƏNİZİ TƏQDİM EDİN, 15 DƏQİQƏYƏ KREDİT ALIN
Ən yüksək xidmət səviyyəsi Mobil operatorlarda, ən aşağı xidmət səviyyəsi isə Supermarketlərdə qeydə alınıb. Ən yaxşı interyer və korporativ geyim Banklar və Geyim mağazalarında, ən aşağı interyer və korporativ geyim isə Avtomobil mağazalarında qeydə alınıb. Baxmayaraq ki, banklarda ən yaxşı interyer və korporativ geyim tətbiq edilir, amma ən zəif xidmət 8 sektor arasında Supermarketlərdən sonra banklarda qeydə alınıb.
Reytinq: Xidmət səviyyəsinin sektorlar üzrə ümumi nəticələri
Araşdırma ilə ətraflı buradan tanış ola bilərsiniz.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 1 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Səudiyyə Ərəbistanını şirkəti Azərbaycanda layihələrinə 1,2 milyard dollar sərmayə yatıracaq
-
- 2 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
18 marşrut üzrə keçirilən müsabiqələrin qalibləri müəyyən edilib
- 4 saat əvvəl
- 4 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Azərbaycan Çin şirkətilə Abşeronda Yaşıl Enerji Sənaye Parkı yaradacaq - ANLAŞMALAR
-
5 saat əvvəl
Ağalarov yeni müqavilələr imzaladı - otellər, tibb mərkəzləri tikiləcək
-
7 saat əvvəl
Carlsberg Azerbaijan-ın dəstəyi ilə “Xəzəri Qoruyaq!” aksiyası keçirildi
-
8 saat əvvəl
Azercell istifadəçilərinə 3 aylıq pulsuz “Wolt+” abunəliyi təqdim edir!
-
9 saat əvvəl
Bank of Baku-dan SƏHİYYƏ, TİBB işçiləri üçün 50.000 AZN-dək KOMİSSİYASIZ kredit
Son Xəbərlər

1 trilyon dollardan artıq aktivləri idarə edən şirkət Azərbaycanla əməkdaşlığın genişləndirilməsində maraqlıdır

Səudiyyə Ərəbistanını şirkəti Azərbaycanda layihələrinə 1,2 milyard dollar sərmayə yatıracaq

18 marşrut üzrə keçirilən müsabiqələrin qalibləri müəyyən edilib

Ələtdə hava limanının açılış tarixi açıqlanıb

Azərbaycan Çin şirkətilə Abşeronda Yaşıl Enerji Sənaye Parkı yaradacaq - ANLAŞMALAR
Ən çox oxunanlar

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

Oktyabrın 1-dən bazarlara vergi nəzarəti gücləndirilir - Uçotda olmayanlara işləməyə icazə verilməyəcək

Azərbaycan şirkəti Almaniya şirkətilə saziş imzaladı - Elektrikli avtobuslar yığılacaq
