Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-2_21

"AtaBank"ın müştəriləri banka gəlmədən bir sıra xidmətlərdən faydalana biləcəklər

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"AtaBank"ın müştəriləri banka gəlmədən bir sıra xidmətlərdən faydalana biləcəklər
iç səhifə xəbər şəkil altı (mobil)_32

® “AtaBank” ASC müştərilərinə daha yüksək və operativ xidmət göstərmək məqsədi ilə bir sıra yeni xidmət və əməliyyatların icrasını bankın Qaynar xəttinə verib. 

 

Beləliklə, həm fiziki, həm hüquqi şəxslər bankın 136 qısa nömrəsinə zəng edərək və lazımi identifikasiyadan keçərək şəxsi hesabları haqda bütün məlumatı ala və müxtəlif xidmətlərdən yararlana biləcəklər.

 

Bundan əlavə bir müddət öncə bankın WhatsApp və Telegram əlavələrinə bağlı 050 9999136 telefon nömrəsi də istifadəyə verilmişdir. Artıq bu mobil əlavələrdən müraciət edən müştərilər yalnız bankın məhsulları və xidmətləri haqda yox, həmçinin hesabları haqda məlumatı və bir sıra əməliyyatları onlayn şəkildə apara biləcəklər.

 

Biznesin İnkişafı Departamentinin direktoru Oruc İbrahimov bildirdi ki, AtaBank-ın müştəriləri bank kartının bloklaşdırılması/blokdan çıxarılması, hesab haqda məlumat, kredit borcu haqda məlumat, AtaNet istifadəçi şifrələrinin və uğursuz PİN cəhdlərinin sıfırlanması və digər xidmətlərdən artıq banka gəlmədən faydalana biləcəklər və gələcəkdə müştərilərin rahatlığı üçün yeni innovativ imkanlar yaradılacaq.

 

Bankın xidmət və məhsulları haqqında daha ətraflı öyrənmək istəyən şəxslər 136 qaynar xəttinə zəng vura və ya bankın internet səhifəsini ziyarət edə bilərlər - https://atabank.com/az/

 

25 ildən artıq fəaliyyət göstərən “AtaBank” ASC müasir və universal Azərbaycan bankıdır. Bank Bakıda və ölkənin müxtəlif regionlarında korporativ və fərdi müştərilərə tam xidmətlər spektrini təqdim edir.

13.06.2019 07:18

Müştərilərin xəbərləri

SON XƏBƏRLƏR

Mobil əsas səhifə 1-ci_24
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Əsas səhifədə 1-ci reklam_8
Ana səhifədə 3-cü reklam-2_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10

SON XƏBƏRLƏR