Hyundai SUV seqmentini genişləndirir – AQRESSİV REKLAM ÇARXI
(®) Hyundai SUV seqmentində müdafiə mövqeyindən hücum mövqeyinə keçəcəyi gözlənilən idi. Belə ki, hələ ötən ilin sonlarında şirkətin bazara Yeni Sonata, Yenilənmiş Elantra və Yenilənmiş Tucsonla bərabər Palisade modelini çıxaracağı bilinirdi. Lakin Venue modeli ilə şirkət gözlənilməzlik effekti yaradaraq bazarda SUV seqmentində hamının gözlədiyinin əksinə əvvəlki dövrdən daha iddialı olduğunu bir daha göstərmiş oldu.
Xatırladaq ki, Hyundai Venue modeli hələ bir neçə ay öncə, Nyu York şəhərində Sonata modeli ilə birlikdə təqdim edilmişdi. Hələ o zaman şirkətin rəsmiləri avtomobili ABŞ və Hindistan bazarına bu ilin sonuna qədər təmin edilcəyi barədə Hyundai şirkəti tərfindən məlumat verilmişdi.
Bu günlərdə hazırlanan reklam çarxından avtomobilin mövqeləndirilməsi baxımından Hyundai şirkətinin və onun reklam partnyorunun daha aqresiv mövqe seçdiyi aydın sezilməkdədir. Hyundai avtomobillərə insan xarakteri yükləmək və Venue modelini aqresiv arxetiptdə, bir az üsyankar və dinamik ruhda digər modellərlə ünsiyyətə cəlb etmiş olur.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 10 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
Azərbaycanda nəqliyyat sahəsi üzrə yeni dövlət standartları qəbul edilib
- 12 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
- 13 saat əvvəl
-
13 saat əvvəl
Metropolitendə aylıq sərnişindaşıma ilk dəfə pandemiyadan əvvəlki dövrdən çox olub
-
14 saat əvvəl
Prezident 2023-cü ilin dövlət büdcəsinin icrasını təsdiqlədi
- 14 saat əvvəl