Azərbaycanın reklam agentliyi beynəlxalq festivalda 4 mükafat qazandı!
Azərbaycan marketinq sahəsində fəaliyyət göstərən “Endorphin” reklam agentliyi beynəlxalq “Red Jolbors” festivalında 4 mükafat birdən qazanıb.
“Endorphin” reklam agentliyindən "Marja"ya daxil olmuş məlumatda bildirilir ki, “Red Jolbors” Mərkəzi Asiyada keçirilən kommunikasiya festivalıdır. Builki təbdir Qazaxıstanın Almatı şəhərində keçirilib. Festivada sahəsinin peşəkarları və entuziastları həm işlərini təqdim edir, həm də müxtəlif kateqoriyalar üzrə bölgənin ən seçilən işlərini dəyərləndirirlər. “Kampaniyalar”, “Digital”, “PR”, “Brendinq”, “Marketinq proyektləri”, “Konsept” və başqa kateqoriyalarda il ərzində yaddaqalan reklam işlərini mükafatlandırırlar.
“Endorphin” reklam agentliyinin “İtirdiyimiz Qızlar” və “Dünya Sağlığına Günü” kampaniyaları müxtəlif kateqoriyalarda mübarizə aparıb. Selektiv abortlara diqqət çəkən “İtirdiyimiz Qızlar” kampaniyası “PR” kateqoriyasında qızıl, “Digital” və “Kampaniyalar” kateqoriyası üzrə isə bürünc mükafata layiq görülüb. “Dünya Sağlığına Günü” kampaniyası isə “Digital” kateqoriyasında daha bir bürüncü əldə edib.
Ümumilikdə “Endorphin” reklam agentliyi festivalda bir qızıl və üç bürünc qazanıb.
Missing Girls: https://vimeo.com/332699515
Fake Cheers Day: https://vimeo.com/315282461
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
8 saat əvvəl
Rabitəbankdan Ümumdünya Kitab Günündə Ağdam kənd məktəbinə dəstək
-
9 saat əvvəl
Kənd təsərrüfatında ən premium brend sayılan FENDT nəhayət Azərbaycanda
- 9 saat əvvəl
-
9 saat əvvəl
"CulTech İnkubasiya Proqramı"-nın “Demoday” tədbiri keçirildi
- 10 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
COP29-un Azərbaycanda keçirilməsi ilə əlaqədar vergi güzəştləri müəyyənləşir
- 12 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
Hərbi xidmətdən yayınmanı təşkil edən şirkət direktoru barəsində cinayət işinin istintaqı tamamlanıb
-
12 saat əvvəl
Azərbaycan Sahibkarlar Konfederasiyasında yeni kadr təyinatı olub
- 12 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
Azərbaycanda elektron siqaretdən istifadənin qadağan olunması təklif edilir