Ən yuxarı statik reklam-3_3
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Dünyanın 5 qitəsinə xidmət ixrac edən Azərbaycan şirkəti – MÜSAHİBƏ

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Dünyanın 5 qitəsinə xidmət ixrac edən Azərbaycan şirkəti – MÜSAHİBƏ
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

(®) 2017-ci ildə fəaliyyətə başlayan “Hostimul”, bugün artıq domen qeydiyyatı, hostinq, virtaul, bulud və fiziki serverlərin icarəsi kimi xidmətlərini dünyanın 68 ölkəsinə ixrac edir.  "Marja" “Hostimul”un direktoru Rəşad Qafarzadənin müsahibəsini təqdim edir.


 

Reklam_3_11

- Müsahibəmizə belə bir sualla başlamaq istəyərdim. Hostinq provayderi təsis etmək və beynəlxalq bazara çıxarmaq ideyası hardan yarandı?


- İdeyalar hər zaman ehtiyaclardan və ya fürsətlərdən yaranır. Bu baxımdan bir ideya kimi “Hostimul” da istisna təşkil etmir. Hətta bizdə ideyanın yaranmasında hər iki amil rol oynayıb, deyə bilərəm. İstər Azərbaycan bazarında beynəlxalq standartlara cavab verən keyfiyyətdə xidmətlərin təklif edilməməsi, istərsə də dünya hostinq bazarının parabolik olaraq artan dövriyyəsi bu ideyanın əsas çıxış nöqtələri oldu.
 

 

- İki illik fəaliyyət və 5 qitədən 68 ölkəyə xidmət satmaq! Çox ciddi və hətta deyərdim ki, analoqu olmayan bir uğurdur. Xüsusi bir düsturunuz varmı?

 

- Təəssüf ki, xüsusi uğur düsturumuzu sizə deyə bilmərəm. Çünki, elə bir düsturumuz yoxdur. Biz hamının çox yaxşı bildiyi bir düsturla – zəhmət düsturu ilə işləyirik. Ümumiyyətlə, mən uğurun nə olduğunu dərk edəndən bəri bir uğur düsturu bilirəm – zəhmət çəkmək. Təbii ki, uğurun qazanılmasında bilik, bacarıq, inam kimi digər amillər də var. Amma o amillər tamamlayıcı amillərdir. Bu mənada mən “Hostimul” layihəsinin uğurlu olmasının başlıca səbəbini, təsisçilərindən tutmuş Texniki Dəstək Xidməti əməkdaşlarına qədər hər kəsin bir məqsədə inanaraq bu yolda zəhmət çəkməsində görürəm.

 

Digər tərəfdən təklif etdiyimiz xidmətlərin rəqəmsal olmasını da bu qədər geniş coğrafiyaya çatmağımızı asanlaşdıran bir amil olaraq saymaq olar. Güman ki, fiziki bir xidmət və ya əmtəə satsaydıq, bu göstəricilərə çatmaq daha çətin olardı.

 

- İdeyanın ortaya çıxma səbəblərindən biri kimi yerli bazarda keyfiyyətli xidmətin təklif edilmədiyini qeyd etiniz. Bəs indi necə? Keyfiyyətli xidmət təklif edilirmi? Hostimul belə bir təklif edə bilirmi?

 

- Bəlkə kimlər üçünsə təvazköralıqdan uzaq səslənəcək, amma tam əminliklə deyə bilərəm ki, Hostimul bu gün beynəlxalq keyfiyyət standartlarına cavab verən xidmət təklif edir və göstərir. Məncə, xidmətlərimizin bu qədər geniş coğrafiyada rəğbət görməsi, dövriyyəmizin böyük hissəsini məhz xarici bazarlara edilən satışların formalaşdırması da bunun əyani sübutudur.

 

- Sizin xidmətləri daha keyfiyyətli edən nədir?

 

- İlk növbədə infrastrukturu qeyd edə bilərəm. Biz infrastrukturumuzu beynəlxalıq infrastruktur üzərində qurmuşuq. Bütün serverlərimiz Avropada, ABŞ-da müxtəlif datamərkəzlərdə yerləşdirilib. Güclü infrastruktur keyfiyyətli, dayanıqlı, bir sözlə etibarlı xidmət göstərmək üçün ilk şərtdir.
 

Digər bir üstünlüyümüz, hətta məncə, yerli rəqiblərimizə görə ən böyük üstünlüyümüz 7/24 rejimdə texniki xidmət göstərməyimizdir. Bazarda bunu bizdən başqa edən, edə bilən ikinci bir yerli hostinq provayderi yoxdur. Yəni, məsələ sadəcə xidmətlərin texniki cəhətdən keyfiyyətli olmasında deyil. Keyfiyyətli xidmətdən effektiv istifadə üçün müştərilərə dəstək olmaq da lazımdır.


Bu sadaladıqlarımdan başqa, biz hostinq xidmətlərimizdən bir ay müddətinə pulsuz istifadə də təklif edirik. Müştəri bir ay ərzində heç bir ödəniş etmədən, hətta bank kartı və s. ödəniş məlumatları təqdim etmədən xidmətlərdən pulsuz istifadə edir. Bir ayın sonunda xidmətdən razı qalarsa, davam edir. Razı qalmadığı təqdirdə isə bir qəpik belə ödəmədən xidmətdən imtina edir. Zənnimcə, bu təklif də öz növbəsində xidmətimizin keyfiyyətinə nə qədər güvəndiyimizi göstərir.

 

- Bəs qlobal şirkətlər necə? Onlardan nə üstünlükləriniz var? Yerli müştərilər niyə onları yox, sizi seçməlidirlər?

 

- Təbii olaraq, yuxarıda qeyd etdiyim üstünlüklər qlobal provayderlər üçün keçərli olmaya bilər. Çünki, aralırında 15-20 ildir bazarda olan çox ciddi şirkətlər var. Hansı ki, bizim onlardan daha keyfiyyətli xidmət təklif etməyimiz hələki mümkün deyil. Buna baxmayaraq, biz mütəmadi olaraq xidmətlərimiz üzərində işləyirik və onlardan geri qalmamağa çalışırıq. Bu baxımdan, ola bilsin ki, onlardan daha keyfiyyətli xidmət təklif etmirik, amma daha sərfəli qiymətlər təklif edirik. Bu, əsas üstünlüyümüz sayıla bilər. Digər tərəfdən, qlobal şirkətlərdən fərqli olaraq vətəndaşlarımız Hostimul-da öz doğma dillərində dəstək alırlar. İstədikləri vaxt dəstəyi götürüb suallarını verə bilirlər. Hətta bəzən qalxıb ofisimizə gələrək üzbəüz danışıb dəstək alırlar. Sözü gedən qlobal şirkətlərdə isə bu imkanları olmur.
 

Bir digər üstünlüyümüz isə müqavilə əsasında xidmət göstərə bilməyimizdir. Hansı ki, müəssisə və təşkilatlar üçün bu çox vacib məsələdir. Qlobal şirkətlərlə belə bir müqavilə bağlaya bilmirlər və müqavilə bağalaya bilmədikləri üçün də ödənilmiş xidmət haqqını müəssisənin xərci kimi göstərə bilmirlər.

 

- Xidmətləriniz üzərində işlədiyinizi dediniz. Hansı işlər görürülür? Müştəriləri, xüsusilə də yerli müştəriləri nə kimi yeniliklər gözləyir?
 

- Hal-hazırda bu sahənin gələcəyi sayılan tənzimlənə bilən bulud, ingilis dilində desək, “scalable cloud” texnologiyalarıyla bağlı xidmətlər üzərində işləyirik.
 

Yenilik olaraq isə, bu yaxınlarda yenə yerli bazar üçün bir ilk olan “Tərəfdaşlıq Proqramını” təqdim etdik. Bu proqram vasitəsilə tərəfdaşlıq edən fərd və ya qurumlar vasitəçilik etdikləri hər satışdan 50%-ə dək qazanc əldə edə bilərlər. Proqrama qoşulmaq çox asandır. Hər hansı bir dijital platforması - vebsaytı, bloqu, YouTube kanalı və ya aktiv sosial şəbəkə hesabı olan hər kəs asanlıqla proqrama qoşularaq qazanmağa başlaya bilər.

24.01.2020 07:57

Müştərilərin xəbərləri

Esas-sehifede-reklam-3_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ