Müştərilərinin sayı artan sığorta şirkəti işçilər cəlb edib, yeni mərkəz yaradıb
“Standard Insurance” müştərilərin sayının artmasını nəzərə alaraq iş keyfiyyətini daha da yüksəltmək məqsədilə “Multifunksional Məlumat Mərkəzi” yaradıb və həmin şöbəyə yeni işçilər cəlb edib.
Şirkətin yaydığı məlumata görə, müştəriyə lazım olan məlumatın ətraflı şəkildə ötürülməsi, digər şöbələrə yönləndirmə hallarının minimuma endirilməsi üçün “Standard Insurance”-ın “Multifunksional Məlumat Mərkəzi” operatorlarına məhsul və xidmətlərin əsas xüsusiyyətləri, düzgün ünsiyyət qaydaları ilə bağlı təlimlər keçirilib.
Müştəridə yarana biləcək sualları cavablandırmaq, telefon vasitəsi ilə müraciət və sifarişləri qəbul etmək, ortaya çıxan problemləri müştərinin şirkətə gəlməsi zərurəti olmadan həll etmək məqsədilə şirkətin “Multifunksional Məlumat Mərkəzi” həftəiçi fəaliyyət göstərir.
Bundan əlavə, “Standard Insurance”ın qaynar xətt xidməti həftənin 7 günü 24 saat aktivdir.
Xatırladaq ki, “Standard Insurance” Sığorta Şirkəti 2002-ci ildən etibarən fəaliyyət göstərir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 saat əvvəl
- 4 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
“Kristal plaza Baku” restoranının fəaliyyəti məhdudlaşdırılıb
-
6 saat əvvəl
Birbank Biznes-dən yeni müştərilərə özəl “Xoş gəldin” kampaniyası
- 6 saat əvvəl
-
6 saat əvvəl
Xalq Bank növbəti dəfə irihəcmli beynəlxalq sindikat kreditləşməsi sövdələşməsində iştirak edib
-
8 saat əvvəl
Cənubi Koreyanın 4 avtomobil istehsalçısı 206 mindən çox avtomobilini geri çağırır
- 8 saat əvvəl
-
8 saat əvvəl
Azərbaycan və Qırğızıstan prezidentlərinin məhdud tərkibdə görüşü başlayıb
- 8 saat əvvəl
- 8 saat əvvəl
- 9 saat əvvəl