Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Lüks avtomobil markalarını "elektrik cəryanı vurub"

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Lüks avtomobil markalarını "elektrik cəryanı vurub"
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Mercedes, BMW və Audi kimi lüks avtomobil istehsalçılarının Çinin avtomobil bazarındakı payları Tesla-nın bazara daxil olması ilə düşüb.

Marja xəbər verir ki, Mercedez Benz, 2020-ci ildə dünyanın ən çox satan lüks avtomobil markası adını BMW-dən geri alıb. Lakin Çin avtomobil bazarında Almaniya istehsalçılarının payları azalmaya başlayıb.

BMW çərşənbə axşamı günü yaydığı açıqlamada qlobal satışlarının 0,72% düşərək 2,03 milyon vasitə olaraq reallaşdığını bildirib. Mercedes ən böyük rəqibini satışlarda ötüb, elektrikli avtomobil istehsalçısı Tesla isə dünyanın ən böyük bazarına addım atıb.

Tesla, Nio və Li Auto Çində tanınan avtomobil istehsalçılarına çevriliblər.

BMW, Mercedes, Volkswagen və Audi lüks avtomobil seqmentinin  60%-nə uzun zamandır nəzarət edirdilər.

Alman istehsalçılar ötən  il bazarda artım qeyd etsələr də satışlarının bir qisimini elektrikli avtomobil istehsalçıları ilə paylaşmaq məcburiyyətində qalıblar.

Tarixi olaraq az qala toxunulmaz olan Almaniya markaları Tesla və digər lüks elektrikli avtomobil istehsalçılara bazar paylarını uduzmağa başlayıblar.

Almaniyanın avtomobil istehsalçıları Tesla-ya elektrik ilə hərəkət edən vasitə modellərinin sayını artıraraq cavab verirməyə çalışırlar. Daimler EQA yığcam modelini bu ay elan etməyə hazırlaşır, BMW bütün elektrikli və hibrit modellərinin sayını iki dəfə artıraraq 2023-cü ilə qədər 25 model təqdim etməyi hədəfləyir.

Mercedes, avtomobil satışlarında BMW-ni keçsə də elektromobillərdə keçən il yalnız 193 min ədəd vasitə sata bilmişdir.

Mercedes BMW Audi Tesla Nio Li Auto
12.01.2021 16:55

Müştərilərin xəbərləri

Mobil manşet altı reklam_22
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 1-ci reklam_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10