Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam_21

"Peugeot-Citroen"in satışları kəskin azalıb

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"Peugeot-Citroen"in satışları kəskin azalıb
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Fransanın “PSA Group” (“Peugeot-Citroen”) avtomobil konserninin qlobal avtomobil satışları 2020-ci ildə illik ifadədə 27,8% azalaraq 2,512 mln. vahid təşkil edib.

Bu barədə şirkətin heaabatında deyilir.

Reklam_3_11

Hesabat ilində “Peugeot” brendinin satışları 23% azalaraq 1,112 mln. avtomobil təşkil edib. “Citroen” brendi üzrə azalma 27,5% (717,19 min avtomobil), “Opel”/”Vauxhall” üzrə azalma 35% (632,69 min avtomobil), DS üzrə isə 29,5% olub (43,69 min avtomobil).

Region üzrə ən böyük azalma Avropada qeydə alınıb – 29,7% (2,123 mln. avtomobil). Latın Amerikasında da azalma 29,7% təşkil edib (95,36 min avtomobil). Çində ötən il 45,97 min avtomobil realizə edilib ki, bu da əvvəlki illə müqayisədə 57,7% azdır. Hindistan, Asiya və Sakit oket regionunda “PSA Group”un satışları 6,6% azalaraq 32,75 min avyomobil təşkil edib. Yaxın Şərq və Afrika regionunda bu göstərici 20% artaraq 197,12 minə çatıb.

Xatırladaq ki, PSA (əvvəlki adı “PSA Peugeot-Citroen”) Avropanın ikinci ən böyük minik avtomobil istehsalçısıdır (lider “Volkswagen AG” – red.). Konsern 1976-cı ildə “Peugeot” şirkətinin “Citroen”in 90% səhmini alınması vasitəsilə yaradılıb.

 APA

14.01.2021 13:36

Müştərilərin xəbərləri

Mobil əsas səhifə 2-ci-2_25
Mobil_ana_sehife_3_3_26
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ