"Mənim restoranıma gəlsən, öncədən 30-40 TL verəcəksən, sonra oturacaqsan"
Türkiyədə kiçik restoran və kafelər müştərilərdən "açılış haqqı" almağa başlayıb. Bəzi bölgələrdə restoran və kafelər 30-40 TL-dən (təxminən 4-5 manatdan) aşağı sifariş verən müştəriləri qəbul etmirlər. Artan enerji xərclərinə görə açıq havada oturan müştərilərdən qızdırıcılar üçün saatda 5 ilə 15 TL arasında ödəniş alınır.
Marja.az xəbər verir ki, Restoranlar və Turizm Dərnəyinin (TÜRES) sədri Ramazan Bingöl, bəzi kafe və restoranların artan xərclər səbəbilə ayaqda qalmaq üçün bu sistemə müraciət etdiyini bildirib.
Kiçik kafe və restoranlar xərclərin artması ilə əlaqədar olaraq açılış ödəniş sisteminə keçib. Qida, kirayə, enerji və əməkhaqqı xərclərinin artması ilə əlaqədar olaraq bəzi restoran və kafelər yeni sistemlərə əl atmağa başlayıb.
“Artan enerji xərcləri, ərzaq qiymətlərinin qalxması, dünyada ərzaq qıtlığı, enerji qıtlığı bizə də yansıyır və biz təsirlənirik. Xərclərin artması səbəbindən itkiyə məruz qalmamaq üçün bu sistemə müraciət edirlər. Məntiq belə işləyir, mənim restoranıma gəlsən, əvvəldən 30-40 TL verəcəksən, sonra oturacaqsan. Buna hörmət edirəm, istəməyən müştəri bura getməyə bilər”.
İstanbulun bəzi rayonlarında sahəsi kiçik olan restoran və kafelər müştərilərdən 30-40 TL-dən aşağı olan sifarişləri qəbul etmir. İş o yerə çatıb ki, restoranlar nahar və axşam saatlarında çay və kofe vermirlər. Çöldə oturmaq istəyən müştərilərdən saatda 5-15 TL arası qızdırıcı haqqı tələb olunur.
“Gələcək dövrdə orta gəlirlilərə uyğun restoranlar olmayacaq”
Sektorda orta gəlirli büdcəyə uyğun restoran və kafelərin olmayacağını bildirən Bingöl, “Sektorumuzda görünməmiş bir ixtisaslaşma olacaq. Yalnız lüks seqment və aşağı seqment qalacaq, orta seqment isə yox olacaq. Burada da müştəri öz büdcəsinə və qaydalarına uyğun gələn bizneslərə gedəcək”.
“Kiçik bizneslər yaşamaq üçün bu sistemə müraciət edirlər”
"Happy Moon's Group"un İdarə Heyətinin sədri Hüseyin Aymutlu, “Bəzi kiçik müəssisələrin belə bir sistemə müraciət etməsini normal hesab edirəm. Bu əslində müştəriləri itirmək deməkdir, lakin bəzi kafe və restoranların buna ehtiyacı da var. Onlar bunu biznesin yaşaması üçün bu yolu bir seçim olaraq görürlər. Xərclərin artması və onun menyularda əks olunması müştəriləri qırmızı ətdən toyuq yeməklərinə yönəldə bilər. Lakin onun dövriyyədəki əksi çəki baxımından çox da dəyişmir”.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 6 gün sonra
-
-
4 saat əvvəl
Bakcell “İnklüzivlikdə İnnovativ Həllər” tədbirinə dəstək oldu
-
6 saat əvvəl
33 min 615 baş heyvanın alınmasına 89,8 milyon manat məbləğində güzəşt tətbiq edilib
-
6 saat əvvəl
İllik gəlirlilik dərəcəsi 15% olan istiqrazlar ticarətə buraxılacaq - TARİX
- 6 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
"Dino Park": 3 və daha çox uşağı olan ailələr üçün 20% endirim tətbiq olunacaq
-
7 saat əvvəl
Süd məhsullarının istehsalçılarına ubsidiyaların verilməsi planlaşdırılır
-
7 saat əvvəl
Avropa bankı Qafqazın böyük avtomobil distribütor şirkətinə 25 milyon avro kredit ayırır
-
7 saat əvvəl
Trendyol ölkənin ilk inklüziv kafesi “Kashalata”nın inkişafına dəstəyini davam etdirir
-
8 saat əvvəl
Qızılın qiyməti üzrə dünyanın ən yaxşı proqnoz verən qurumları - SİYAHI
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Bakcell “İnklüzivlikdə İnnovativ Həllər” tədbirinə dəstək oldu
Ən çox oxunanlar
Avropa bankı Qafqazın böyük avtomobil distribütor şirkətinə 25 milyon avro kredit ayırır
Trendyol ölkənin ilk inklüziv kafesi “Kashalata”nın inkişafına dəstəyini davam etdirir
"Azər-Türk Bank"ın kredit reytinqləri təsdiqlənib - BANK YENİ STRATEGİYA HAZIRLAYIR











.webp)















.jpg)

