Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

“iTicket” resursu kritik informasiya infrastrukturu obyekti olaraq qəbul edilə bilər"

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
“iTicket” resursu kritik informasiya infrastrukturu obyekti olaraq qəbul edilə bilər"
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Azərbaycan çempionu "Qarabağ" və Çexiyanın "Viktoriya" (Plzen) komandaları arasında oynanılacaq UEFA Çempionlar Liqasının pley-off mərhələsinin ilk oyunu üçün nəzərdə tutuan biletlərin onlayn satışını həyata keçirən "iTicket" saytında yaranan problemlər müxtəlif söz-söhbətə səbəb oldu. Bura saytın dayanıqlılığından tutmuş biletlərin “qara bazar”a çıxarılması üçün şərait yaradılması kimi fikirlər aiddir.

Saytın çökməsini ümumilikdə Azərbaycanın informasiya texnologiyaları sahəsində problem kimi qiymətləndirənlər də var.

Azərbaycan İnternet Forumunun prezidenti Osman Gündüz sözügedən məsələdə qarışıq bir problemin olduğunu bildirir:

“Baş verənlər xoşagəlməz hadisədir. Azərbaycanın hazırda rəqəmsallaşmada inkişaf səviyyəsində olan resursun çökməsi, istifadəçilərin sifarişlərinə cavab verilməməsi doğru bir şey deyil".

Əslində nə baş verib?

O. Gündüz hesab edir ki, bu resursu hazırlayanlar, bunun arxasında duran komanda resursa müraciət edənlərin sayını nəzərə almayıblar:

"Birinci problem budur. Adətən hansısa bir internet resursu hazırlayərkən əvvəl onun bəlli bir tutumu, yaddaş resursları, ehtimal olunan hücumlar, onlara necə tab gətirəcəyi nəzərə alınmalıdır.

Görünür ki, “iTicket” saytı belə məsələləri nəzərə almayıb.

İkinci və daha çox diqqət çəkən amil isə odur ki, sistemin normal funksionallığı təmin olunmayıb.

İnsanlar ödəniş edir, bilet alır, kartlarından pul çıxılır, amma sistemdə göstərir ki, bilet alınmayıb. Yəni vətəndaş keyfiyyətli xidməti ala bilmir. Bu da sistemin bir qüsurudur. Resursu vaxtında testdən keçirib yoxlamaq lazım idi”.

O.Gündüz vəziyyətdən çıxış yolunu da göstərib:

“Birincisi, “Qarabağ” klubu alternativlərə fikir versəydi, yaxşı olardı. Yalnız bir resursun üzərindən onlayn satış yox, bir neçə resursdan sövdələşmələrin edilməsi doğru olardı. Bir rəqabətli mühit ola bilərdi.

İkinci isə, kibertəhlükəsizliklə bağlı yeni formalaşmış normalara görə ölkədəki bütün kütləvi tədbirlərin bilet satışı təchizatçısı olan “iTicket” şirkətinin “iTicket” resursu kritik informasiya infrastrukturu obyekti olaraq qəbul edilə bilər.

Belə olarsa, artıq onun təhlükəsizliyi ilə bağlı müstəvi dəyişmiş olacaq, ona qarşı yeni təhlükəsizlik tələbləri irəli sürüləcək”.

“iTicket”dən verilən məlumatda bildirilir ki, sayta 1 saat ərzində çox adam daxil olduğuna görə çökmə baş verib:

“Bir çox adam ödəniş edirdi, amma bilet ala bilmirdi. Bu da texniki problemlə bağlı idi. Hazırda hər hansı bir şikayət daxil olmayıb. Biletlərin hamısı satılıb. Artıq saytda satışda bilet yoxdur. Ola bilsin, kassalarda bilet qalıb”.

Telegramda Marja.az səhifəsinə abunə olun

© Report

15.08.2022 18:04
Mobil-xeber-sonu-paylaş-düyməsinin altı-3_33

Müştərilərin xəbərləri

Mobil manşet altı reklam_22
Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Manşetin sağı-2_5
Ana səhifədə 2-ci reklam-2_9
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ