Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam_21

“AFB BANK” proqram təminatı (SİEM) satın alır - TENDER

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
“AFB BANK” proqram təminatı (SİEM) satın alır - TENDER
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

(®)  “AFB BANK” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti TENDER ELAN EDİR

Tenderin adı:  “AFB BANK” ASC tərəfindən informasiya təhlükəsizliyi hadisələri və hadisələrin idarə olunması sistemi üzrə proqram təminatının (SİEM) satın alınması

Tenderin elan tarixi: 24.05.2024

Tenderin son tarixi : 20.06.2024

04.05.2024-cü il  tarixinə kimi tenderdə iştirak yazılı olaraq təsdiq edilməlidir.

20.06.2024-cü il tarixinə kimi qiymət təklifləri göndərilməlidir.

Proqram təminatına dair ümumi texniki tələblər:

1. Real vaxt analizi, qrafik və hesabat funksiyaları, hadisələrinin izlənməsi, təhlili və idarəedilməsi xüsusiyyətləri;

2. Məhsul müxtəlif vendor məhsulları ilə inteqrasiya edilə biləcək açıq standartlara uyğun olması;

3. Müddətsiz (perpetual) lisenziya;

4. Təklif olunan məhsulun texniki dəstək və təlim xidmətləri olmalı;

5. Mövcud təhlükəsizlik sistemləri ilə (IDS/IPS, zərərli proqramlar əleyhinə, şəbəkə monitorinqi, və s.) inteqrasiyası mümkün olmalıdır;

6. Tenderə təklif verən şirkətlərdən məhsulun təqdimatı və ya pilot testi tələb edilə bilər;

Tenderdə iştirak üçün təqdim ediləcək sənədlər:

- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət (ərizə)

- İddiaçının tam adı, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;

-İştirakçının Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış

- Daha əvvəl həyata keçirilmiş layihələr və istifadəçi referansları

- tender təklifi 31.12.2024 tarixinə kimi  qüvvədə olmalıdır;

Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir:    

-Optimal qiymət təklifi;

-Sənədləşmənin tələb olunan qaydada təşkili;

-Sifarişin vaxtında və düzgün qaydada icrası;

Tenderdə iştirak etmək istəyən  şirkətlər iştirak ərizəsini tələb edilən sənədlər ilə birlikdə

04 .05. 2024-cü il -tarixinə kimi   poçt vasitəsilə  (Bakı şəh.,Yasamal r-nu, N.Nərimanov pr.206/466  ) ünvanına  Vüsal Mehdiyev adına göndərməlidir.Tenderdə iştirakı təsdiq edilən şirkətlərə ikinci mərhələdə əsas şərtlər toplusu və texniki tələblər göndəriləcək. Yaranacaq suallarla bağlı  e-mail  vasitəsi ilə ( [email protected]  ) müraciət edə və yaxud Vüsal Mehdiyev (050 290 10 66 )  ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

24.05.2024 12:03

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ