MMF2024-ün ilk günü (online) uğurla yekunlaşdı!

“Bilik təcrübədə tamamlanır” şüarı ilə bu il IX dəfə keçirilən Milli Marketinq Forumu 28 iyun tarixində onlayn formatda uğurla yekunlaşıb.
“Facemark” və “Fil Agency” şirkətlərinin birgə təşkilatçılığı ilə həyata keçirilən forumun ilk günü 3 panel və 14 spikerin iştirakı baş tutub.
Tədbir “Təhsildə Marketinq və PR” paneli ilə başlayıb. Panelin moderatoru “Libraff”ın PR meneceri Sərxan Rüstəmov, spikerləri isə “Baku Design Academy”nin təsisçisi Aysel Gülməmmədova, “Holberton School Azerbaijan” şirkətinin CEO-su Şəmsi Bayramzadə, UNEC müəllimi Qələndər Məmmədli, “Çapar” yayınlarının təsisçisi Yusif İlhamoğlu marketinqdə mövud olan tendensiyalar, əmək bazarında təhsilin rolundan, marketinqdəki risklərdən, müxtəlif şirkət rəhbərlərinin marketinq və PR-a nə dərəcədə üstünlük verməsi və ona müdaxiləsindən, süni intellektin marketinqin aləti kimi istifadə oluna bilib-bilməyəcəyindən, təhsilin bazarın tələblərinə uyğunlaşdırılması imkanlarından, mentorluğun önəmindən danışaraq, həmçinin iştirakçılardan gələn sualları cavablandırıblar.
“Sosial Media və Kreativ” paneli “Adver.az” şirkətinin kreativ direktoru Teymur Məmmədovun moderatorluğu ilə uğurla tamamlanıb. “Admedia” şirkətinin rəqəmsal departamentin rəhbəri Fidan Həsənzadə, “BHB Strategic & Creative Co.” şirkətinin icraçı kreativ direktoru Ağarəcəb Cəfərov, “Kapital Bank”ın kreativ eksperti Eşqin İbrahimov, “Paşa Life” şirkətinin marketinq eksperti Mahal Abayeva müştəri və icraçı arasındakı əlaqələrdən, sosial mediadakı yaracılıqdan, sosial mediada istifadə olunan qısaltmaların dilin sturukturuna göstərdiyi təsirdən, brendi təmsil edən şəxslərin diqqət etməli olduğu məqamlardan və müştəri loyallığını azaldan nüanslar haqqında faydalı çıxışlar ediblər.
“Marketinq Kommunikasiyaları və Reklam” paneli "LİBRAFF" və "TEAS PRESS" Nəşriyyat Evinin Marketinq və PR Rəhbəri Afaq Hüseynəliyevanın moderatorluğu ilə keçirilib. “LİV Bona Dea Hospital”ın marketinq mütəxəssisi Günay İmanova, “AI İnara Group”un təsisçisi İnara İbrahim, “Endorphin” agentliyinin rəqəmsal qrup rəhbəri Müşfiq Şirəliyev, “LTC Lab” şirkətinin marketinq direktoru Mirnadir Seyidzadə, “Sab Azərbaycan” şirkətinin marketinq direktoru Özalə Əliyeva və “Başkent” Restoranlar Şəbəkəsinin marketinq direktoru Ramin Fərəcullayev neyromarketinq və onun tətbiqindən, kommunikasiya zamanı yaranan çətinliklərin aradan qaldırılması yollardan danışaraq müzakirələr ediblər.
Qeyd edək ki, tədbir 29 və 30 iyun tarixlərində “Baku Marriott Hotel Boulevard”da offline formatda davam edəcək.
Milli Marketinq Forumuna bilet əldə etmək və tədbirlə bağlı ətraflı məlumat əldə etmək üçün forumun rəsmi saytına (https://millimarketinqforumu.az) keçid edə və sosial media hesablarımızı izləyə bilərsiniz.
Facebook: https://www.facebook.com/MilliMarketinqForumu
İnstaqram: https://www.instagram.com/milli_marketinq_forumu
Linkedln: https://www.linkedin.com/company/milli-marketinq-forumu
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az - 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
"Azərbaycanla münasibətlərdə problemlər var, lakin hər şey öz yerini tapacaq"
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Avqustda dövlət qurumlarını hədəfləyən iki saxta domen bloklanıb
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Bakı Fond Birjası 7 aylıq ticarət dövriyyəsini açıqladı - REPO-NUN HESABINA 50 FAİZƏ YAXIN ARTIM
- 5 saat əvvəl
- 6 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Anthropic-in dəyəri 183 milyard dollara çatıb

Tesla-nın Avropadakı satışları getdikcə azalır

“Qırmızıya qarış!” - “Baku Electronics”də 70%-dək ENDİRİM


Tramp yaxın günlərdə Putinlə telefonla danışacaq

Mərkəzi Bank yeni rəqəmsal platformalar istifadəyə verdi

Xalq Bank və “UPT”dən yeni kampaniya

Bakı Fond Birjası 7 aylıq ticarət dövriyyəsini açıqladı - REPO-NUN HESABINA 50 FAİZƏ YAXIN ARTIM

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

Azərbaycanın investisiya şirkətlərinin dövriyyələri açıqlandı - 5 şirkətin dövriyyəsi 50 milyard manatı aşıb
.jpg)
Azərbaycan Dəmir Yolları 20 faiz daha çox sərnişin daşıyıb

Bəzi yerlərdə leysan olacaq, çaylardan sel keçəcək - XƏBƏRDARLIQ

Azərbaycan və Asiya İnkişaf Bankı müzakirələr aparıb

Azərbaycan ada dövlətdə səfirlik təsis edəcək

Türkiyədə illik inflyasiya avqustda 33 faizə yaxın olub
