Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Tanınmış brenddən endirim fırıldağı

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Tanınmış brenddən endirim fırıldağı

Bakıda fəaliyyət göstərən məşhur “Mothercare” mağazasının endirimləri müştəriləri çaş-baş salıb.

 

Bu dəfə endirimlərdən şikayətçi olan şəxs “Mothercare”nin alıcısı Nəsrin Dadaşovadır.

 

Müştəri yazır: ““Mothercare Azerbaijan” 50% endirim elan edib. Aldığım mal 50 faiz endirimdə idi. Ən üstdəki etiketdə 32.20 AZN normal qiyməti və endirimi ilə 16.10 AZN olub. Etiketi evdə qopardıqda altındakı qiyməti gördüm. Deməli, məhsul 24.00 AZN olub əvvəl və 30% endirimlə 16.80 AZN-ə düşüb. Elə bunu düzgün 30% adıyla satın da...”

 

Nəsrin Dadaşovanın iddialarından belə nəticə çıxır ki, mağaza malın qiymətini süni şəkildə şişirdib və növbəti “endirim”i edib.

 

Mənbə: “Qafqazinfo”

05.02.2017 08:00

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci-2_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ