"Azərbaycan" brendinin dəyəri aşağı düşüb
“Brand Finance” konsaltinq şirkətinin illik hesabatında bildirilir ki, hesablamalara görə, Azərbaycan brendinin dəyəri ötən illə müqayisədə 6 faiz azalaraq 34 milyard ABŞ dollarına düşüb. 2017-ci ildə Azərbaycan brendinin dəyəri 37 milyard dollar idi.
"Marja" xəbər verir ki, Azərbaycan dünyanın ən dəyərli milli brendə malik ölkələr siyahısında 84-cü yerdədir. 2017-ci ildə Azərbaycan 78-ci yerdə idi.
Sorğu Beynəlxalq Valyuta Fondunun, Davos Ümumdünya İqtisadi Forumunun və “FDI Intelligence” birbaşa xarici sərmayələr saytından götürülmüş məlumatlara əsaslanıb. Tədqiqatda, həmçinin mal və xidmət ticarətləri, investisiya potensialı və həyatın keyfiyyəti kimi amillər nəzərə alınıb.
Sorğunun nəticələrinə görə reytinqə bu il ABŞ (26 trilyon ABŞ dolları), Çin (12,8 trilyon) və Almaniya (5,1 trilyon) başçılıq edirlər.
"Nation Brands 2018" hesabatı ilə buradan tanış ola bilərsiniz.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 həftə sonra
-
13 saat əvvəl
Beynəlxalq kredit reytinq agentliyi Türkiyənin kredit reytinqini yüksəltdi
-
13 saat əvvəl
İşçi “boş-bikar” sözünü qəbul etməyib şirkət rəhbərini məhkəməyə verdi - Azərbaycanda
-
13 saat əvvəl
Umico-nun gəlirləri 3 dəfədən çox artıb, lakin zərərdən çıxa bilməyib
- 14 saat əvvəl
-
1 gün əvvəl
143 milyonluq cinayət işi ilə bağlı şahidlər barəsində məcburi gətirilmə qərarı çıxarılıb
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Türkiyədə bazar lideri olan şirkət Azərbaycanda ilk mağazasını açdı - FOTOLAR
-
1 gün əvvəl
Bakcell Fəvvarələr Meydanında yeni innovativ mağazasını təqdim etdi!
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
MMC-lər ilə bağlı qaydalardan biri dəyişir - 2000 manatadək cərimə müəyyənləşir
-
1 gün əvvəl
Qeyri-sabit hava şəraiti mayın 9-dək davam edəcək - XƏBƏRDARLIQ