Bakcell “Facebook” üzərindən müraciətlərin cavablandırılmasında yüksək nəticə göstərib
(®) Azərbaycanın İlk Mobil Operatoru və Ən Sürətli Mobil İnternet Provayderi Bakcell şirkəti abunəçilərin müraciətlərinin “Facebook” üzərindən effektiv cavablandırılmasına görə növbəti dəfə “Socially Devoted” sertifikatı alıb.
Böyük şirkətlərin sosial şəbəkələrdəki fəaliyyətinin monitorinqini həyata keçirən “Socialbakers” şirkəti 2019-cu ilin I rübündə daxil olan sorğuların Bakcell tərəfindən 100%-ni cavablandırdığını qeyd edib.
Bakcell şirkəti son bir neçə ildə abunəçi müraciətlərini 100% cavablandıraraq ən yüksək nəticəyə nail olub.
Yüksək keyfiyyətli xidmətin göstərilməsi və müştəri məmnuniyyəti “Bakcell”in fəaliyyətinin prioritet istiqamətlərindəndir. Sosial şəbəkələr məhsul və xidmətlər haqqında məlumatların geniş abunəçi bazasına daha effektiv şəkildə çatdırılması və abunəçilərin suallarının cavablandırılması baxımından “Bakcell”in vacib kommunikasiya vasitələrindən biridir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 5 gün sonra
-
1 saat əvvəl
Xarici layihələrdə iştiraka dair fikir mübadiləsi aparılıb - SOCAR-DA İCLAS
- 1 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Bakı Ali Neft Məktəbi ilə Buxarest Universiteti arasında Anlaşma Memorandumu imzalanıb
- 4 saat əvvəl
- 4 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Qarabağa avtobus reyslərinə iyun ayı üçün biletlər satışa çıxarılır
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Alkoqollu içkilərin idxalı və istehsalı sahəsində yeni şərtlər müəyyənləşdirilir
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Azərbaycanda siqaret istehsalı üçün yerli xammaldan istifadə şərt olacaq