Azərbaycanlılıarın ən çox üstünlük verdiyi çay markaları - ARAŞDIRMA

“Business Insight” şirkəti “Marka Mənsubiyyəti Araşdırması” ilə bağlı növbəti sorğusunu həyata keçirib.
Sorğular Bakı şəhəri də daxil olmaqla Azərbaycanı təmsil edən 8 iqtisadi rayonda 1270 respondentlə həyata keçirilib.
“Marja” xəbər verir ki, araşdırmada deyilir:
TƏK ŞƏXSİYYƏT VƏSİQƏSİLƏ 15 DƏQİQƏYƏ KREDİT!
““Beta Tea” Azərbaycanlılıarın ən çox üstünlük verdiyi çay markasıdır. Araşdırma nəticələri göstərir ki, orta hesabla hər 5 evdən ikisində “Beta Tea” çaylarından istifadə edilir. Siyahıda 2-ci olaraq “Berga” brendi gəlir. Üçüncü yerdə isə siyahını hər 5 evdən birində rast gəlinən “Azərçay” davam etdirir (20.9%). Sorğuya cəlb olunanlar evlərində mövcud olan 36 adda qara çay markasını qeyd ediblər. Evlərdə olan bu markaları Azərbaycanda ən böyük çay idxal/istehsalçısı olan 2 şirkət (“Beta” MMC və “Azərsun Holdinq”) arasında böldükdə məlum olur ki, hər iki şirkət demək olar ki, bərabər paya malikdirlər. Beləki, bu bölgüyə əsasən evlərdə olan markalar arasında “Beta” şirkətinin (“Beta””Champion”, “Xəzər” və s.) payı 41.3%, “Azərsun Holdinq”in (“Berqa”, “Azərçay”, “Final" və s.) payı isə 41.2%-dir. Çay brendlərinin Azərbaycan üzrə istehlak xəritəsinə baxdıqda məlum olur ki, yalnız Dağlıq-Şirvan iqtisadi rayonunda və Şəki-Zaqatala iqtisadi rayonlarını çıxmaq şərti ilə Bakı şəhəri daxil qalan iqtisadi rayonların hamısında “Beta Tea” daha çox istifadə edilir. Dağlıq-Şirvan iqtisadi rayonunda “Beta Tea” və “Champion” demək olar ki, eyni səviyyədə istifadə edilir (ilk yerləri bu iki marka bölüşür) və Şəki-Zaqatala iqtisadi rayonunda isə “Final” “Beta Tea”ni az fərqlə də olsa qabaqlayır (1-ci yerdə “Final”, iknici yerdə isə “Beta Tea”dir).Amma maraqlı bir tapıntı ondan ibarətdir ki, əhalinin gəlir səviyyəsi artdıqca “Beta Tea”ni “Berga”ya dəyişənlər artır. Keçən ilki nəticələrdən müşahidə olunur ki, “Beta Tea” mövqeyini 6.6% möhkəmlədib (2018 -30.8% ; 2019 – 37.4%), “Champion”un isə mövqeyini “Azərçay”a uduzub (2018 – “Champion” -14.4%; “Azərçay” – 14,3% : 2019 –“Champion” -17.9%; “Azərçay”-20.9%).
Araşdırma ilə daha ətraflı buradan tanış ola bilərsiniz.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
-
35 d. sonra
Yeni onlayn sığorta mağazası - Sığorta məhsullarını bir neçə dəqiqəyə əldə et
-
9 d. əvvəl
Nazirlər Kabinetindən balıqartırma zavodları və balıq şərkətilə bağlı qərar
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az -
15 d. əvvəl
Gömrük anbarlarında saxlancla bağlı xidmətlərin qiymətini dövlət tənzimləməyəcək
-
18 d. əvvəl
"SOCAR Türkmənistanın yataqlarının işlənilməsinə maraq göstərir"
-
35 d. əvvəl
“PAŞA Bank” Gəncədə “Bilik Səfəri” layihəsinin açılışını elan etdi
-
47 d. əvvəl
Əməkdaşlara dəyər – "Gardashlar Mebel"in rəhbəri Əli Mirzəyevin şirkətlərə çağırışı
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Azərbaycan-Qırğızıstan İnkişaf Fondu "Eldik Bank" ilə memorandum imzalayıb
-
2 saat əvvəl
Meta şirkəti idmançılar üçün yeni ağıllı eynəklərini təqdim edib
Son Xəbərlər

"SOCAR Türkmənistanın yataqlarının işlənilməsinə maraq göstərir"

Əməkdaşlara dəyər – "Gardashlar Mebel"in rəhbəri Əli Mirzəyevin şirkətlərə çağırışı

Unibankın müəllimlər üçün kredit kampaniyası davam edir

Azərbaycan neftinin son qiyməti
Ən çox oxunanlar

Meta şirkəti idmançılar üçün yeni ağıllı eynəklərini təqdim edib

Yaponya Mərkəzi Bankı faizini sabit saxladı

ABŞ-da tələbatla bağlı narahatlıqlar faiz endiriminin yaratdığı nikbinliyi üstələyib— neft qiymətləri düşür

"Sabunçu Bazarı”ın əsas səhmdarının payları qanuni varisi qismində həyat yoldaşına keçir
