Ən yuxarı statik reklam-3_3
Mobil manşet üstü reklam_21

Azərbaycanda bir istehlakçı orta hesabla ayda 254 manatlıq mal alır

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Azərbaycanda bir istehlakçı orta hesabla ayda 254 manatlıq mal alır

 

 Azərbaycanın pərakəndə ticarət şəbəkəsində bu ilin yanvar-fevral aylarında satılan ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatlarının dəyəri 2016-cı ilin eyni dövrünün səviyyəsini real ifadədə 0,5% üstələyərək 2 milyard 498,8 milyon manata çatıb.

 

Dövlət Statistika  Komitəsinin məlumatına görə, ticarət dövriyyəsi 2 milyard 427,2 mln. manat təşkil edən qeyri-ərzaq məhsullarının satışı isə 2016-cı ilin yanvar-fevral ayları ilə müqayisədə 2,3% çox olub.

 

Azərbaycanın pərakəndə ticarət şəbəkəsindən bir istehlakçı orta hesabla ayda 254 manatlıq və ya 2016-cı ilin eyni göstəricisi ilə müqayisədə 32,1 manat çox əmtəə alıb.

 

Hesabat dövründə bir istehlakçı pərakəndə ticarət şəbəkəsindən orta hesabla ayda 128,8 manatlıq ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları, 125,2 manatlıq qeyri-ərzaq məhsulları alıb.

 

Bu ilin ilk iki ayında istehlakçıların pərakəndə ticarət şəbəkələrində xərclədiyi vəsaitin 50,7%-i ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatlarının, 18%-i toxuculuq məhsulları, geyim və ayaqqabıların, 6,4%-i elektrik malları və mebelin, 4,9%-i avtomobil yanacağının, 1,3%-i əczaçılıq və tibbi malların, 0,8%-i kompüterlər, telekommunikasiya avadanlıqları və çap məhsullarının, 17,9%-i isə digər qeyri-ərzaq məhsullarının alınmasına sərf olunub.

 

Bununla belə, hesabat dövründə elektron qaydada pərakəndə ticarət şəbəkəsində 6,5 mln. manatlıq və ya 2016-cı ilin yanvar-fevral aylarına nisbətən müqayisəli qiymətlərlə 2dəfə çox istehlak məhsulları satılıb.

17.03.2017 04:12

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci_25
Mobil_ana_sehife_3_3_26
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ