Ən yuxarı (mobil)_30

BMW şirkətinin xalis mənfəəti kəskin azalıb

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
BMW şirkətinin xalis mənfəəti kəskin azalıb
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Bu ilin yanvar-sentyabr aylarında Almaniyanın BMW şirkətinin xalis mənfəəti illik ifadədə təxminən 70% azalaraq 2,11 mlrd. avro təşkil edib.

Bu barədə şirkətin maliyyə hesabatında deyilir.

Qeyd olunub ki, hesabat dövründə hər səhm üzrə seyrəltilmiş mənfəət bir il əvvəlki 5,37 avroya qarşı 3,2 avro olub, gəlir isə illik ifadədə 7,1% azalaraq 69 508 mlrd. avroya enib. Doqquz ay ərzində şirkətin avtomobil tədarükü 12,5% azalaraq 1,638 mln. ədəd təşkil edib ki, bunlardan 1,427 mln. nəqliyyat vasitəsi BMW-nin payına düşüb (azalma 11,3%).

Cari ilin yanvar-sentyabr aylarında BMW şirkətinə məxsus "Mini" avtomobillərinin tədarükü 20% azalaraq 208,1 min avtomobil, "Rolls-Royce" tədarükü isə 28,5% azalaraq 2 651 ədədə düşüb.

Bu ilin III rübünün sonunda BMW-nin xalis mənfəəti 17,4% artaraq 1,786 mlrd. avroya çatıb. Bir səhm üzrə seyrəltilmiş mənfəət 2019-cu ilin III rübündəki 2,31 avroya qarşı 2,71 avro təşkil edib. Ötən rüb şirkətin gəlirləri illik ifadədə 1,4% azalaraq 26,283 mlrd. avroya bərabər olub. Hesabat rübündə BMW avtomobil tədarükünü 8,6% artıraraq 675 592 ədədədək çatdırıb. BMW avtomobillərinin tədarükü 9,8% artaraq 585,2 minə, "Mini" avtomobillərinin tədarükü 1,9% artaraq 89,26 minə, "Rolls-Royce"un isə 9,5% azalaraq 1 091 ədədə çatıb. Eyni zamanda, tədarükün 1/3-ni təşkil edən Çində bu göstərici 31% artaraq 230,9 min avtomobil təşkil edib.

APA

04.11.2020 12:30
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.

♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 5-ci-2_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Desktop_Manset_sag_5
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18