Gömrüyün elektron xidmətlərilə bağlı böyük sayda müraciət olub
2021-ci ilin fevral ayı ərzində Dövlət Gömrük Komitəsi Cağrı mərkəzi vasitəsilə 11 min 929 müraciəti cavablandırıb.
Marja Komitəyə istinadən xəbər verir ki, müraciətlərin 5659-u və ya 47,4%-i elektron xidmətlər ilə bağlı, 3,549-u və ya 29,7%-i fiiki şəxslər tərəfindən istehsal və ya kommersiya məqsədləri üçün nəərdə tutulmayan mallar ilə bağlı olub.
Qeyd edək ki, Komitənin "Smart customs" sistemindən şikayət edənlər çoxdur.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
11 saat əvvəl
“Kapital Bank” ASC-nin istiqrazlarının Bakı Fond Birjasında yerləşdirilməsi yekunlaşıb
- 12 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
Laçın hava limanının nəzarət sistemi ilə təchiz edilməsinə dair müqavilə imzalandı
-
12 saat əvvəl
Azərbaycan və Albaniya arasında viza tələbi aradan qaldırılır
-
12 saat əvvəl
“Qat-Qat Cake Shop” şirniyyat mağazasında yararsız məhsullar aşkarlanıb, rəhbərliyi cərimələnib
-
12 saat əvvəl
ABB-nin dəstəyi ilə ADA-da “Karyera Həftəsi”nə start verildi!
-
13 saat əvvəl
“Kapital Bank”ın dollar istiqrazlarına 104 investor 104 sifariş təqdim etdi - HƏRRACIN NƏTİCƏSİ
- 13 saat əvvəl
-
13 saat əvvəl
Rabitəbank 2024-cü ilin 1-ci rübü üzrə maliyyə göstəricilərini açıqlayıb
-
13 saat əvvəl
Xəzərdə süni torpaq sahələri dənizin şimal və cənub hissələrində yaradılacaq
- 14 saat əvvəl
- 14 saat əvvəl