Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

Çinin elektromobil istehsalçıları dünyaya meydan oxuyur

Ötən il xaricə 64 minə yaxın elektrikli avtomobil satan Çin şirkətləri ilə digər nəhəng istehsalçılar arasında bazar uğrunda rəqabət qızışır.
iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Çinin elektromobil istehsalçıları dünyaya meydan oxuyur
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Ötən il dünyanın ən böyük avtomobil bazarı olan Çində əldə edilən iri həcmli artımlardan sonra, yerli istehsalçılar bu ildən daha çox qlobal bazarlara fokuslanıb. Çin hökumətinin 10 il öncə yerli elektrikli avtomobil istehsalına yatırdığı milyardlarla dollar həcmində investisiyalar artıq bəhrəsini verməkdədir.

Marja xəbər verir ki, bir sıra Çin elektromobil istehsalçıları cari ildə genişlənmək planları və satış strategiyalarını açıqlayıb. Hələ ötən ay ABŞ-ın Goldman Sachs bankı öz proqnozlarında növbəti 20 ildə elektrikli avtomobil batareyalarına qlobal tələbatın 30 dəfəyə qədər artacağını, 2040-cı ildə dünyada satılan bütün avtomobillərin təxminən 47%-nin, yəni yarısına qədərinin elektriklə çalışacağını bildirmişdi.  

Çin Ticarət Palatasının ötən ilin yekunlarına dair 2021-ci ilin yanvarında açıqladığı hesabatın Texnika, Maşınlar və Elektron Məhsulların İxracı və İdxalı bölməsində2020-ci ilin 11 ayında Çin elektromobil istehsalçılarının 63 500 avtomobil ixrac etdikləri bildirilib. Ən iri bazarları Səudiyyə Ərəbistanı və Misir təşkil edib, həmçinin Böyük Britaniya, Belçika və Almaniyada satışlar artıb.

ABŞ-da qeydiyyatdan keçmiş Çin şirkəti, Teslanın Çində və digər bazarlarda əsas rəqiblərindən olan, ötən il satışların həcmini 240% artırmış Nio-nun həmtəsisçisi və prezidenti Lihong Qin bu ilin ikinci yarısından Avropa bazarlarına girəcəklərini açıqlayıb. Həmçinin, ABŞ bazarının əsas hədəflər arasında olduğunu qeyd edib.

Digər bir Çin istehsalçısı Xpeng-in sədri və baş direktoru He Xiaopeng ötən il Norveçə 100 ədəd G3 model SUV ixrac etdiklərini, bu il Şimali Avropa bazarında P7 elektrikli sedanının satışlarına diqqət yetirəcəklərini bildirib. Daha bir Çin startapı Aiways bu ilin ilk 3 ayında İsrail və Avropaya 1000-dən artıq elektromobil satdıqlarını açıqlayıb.

Avropa Avtomobil İstehsalçıları Assosiasiyasının rəqəmlərinə görə 2019-cu ildə Avropanın sərnişin avtomobilləri idxalının cəmi 2%-i Çinin payına düşüb, 865 milyon avro təşkil edən satışlar əvvəlki illə müqayisədə 79% artıb. 2018-ci ildə Avropa avtomobil istehsalçıları Çindəki zavodlarda 6 milyona yaxın avtomobil buraxıblar, bu göstərici də ölkədəki istehsalın dörddə birini təşkil edir.

Çin Sərnişin Avtomobilləri Assosiasiyası Teslanın Model 3 elektromobilinin ötən il Çin bazarında ən çox satılan elektrikli sərnişin avtomobili olduğunu bildirib. Çinin dövlət avtomobil şirkəti GAC-dan ayrılan yeni startap Aion isə S modeli ilə ikinci yeri tutub. Nio ən bahalı modellə doqquzuncu olub, Xpeng ilk 10-luğa düşə bilməyib.

Qlobal avtomobil sənayesi daha çox elektrikli modellərə keçdikcə, ABŞ və Avropanın ənənəvi nəhəngləri də bu yarışdan kənarda qalmamaq üçün bütün güclərini səfərbər edib. General Motors-un Cadillac brendi dünən Şanxay avtosərgisində qiyməti 60 min dollar təşkil edəcək Lyriq elektromobilini təqdim edib. İlin sonuna Çində bu modelə sifarişlər başlayacaq. Ford özünün Mustang-Mach modelinin elektrikli versiyasını - yalnız Çində istehsal edilərək yerli bazar üçün nəzərdə tutulan Evos SUV-nu iki gün öncə ictimaiyyətə göstərib. Volkswagen isə artıq Çin bazarı üçün üçüncü modeli - ID.6-nı buraxmağa hazırlaşır.

avtomobil bazar Nio Xpeng Tesla
22.04.2021 10:03

Müştərilərin xəbərləri

Mobil əsas səhifə 2-ci_25
Mobil_ana_sehife_3_3_26
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ