Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Atena-dan paylaşılan postla bağlı açıqlama

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Atena-dan paylaşılan postla bağlı açıqlama
iç səhifə xəbər şəkil altı (mobil)_32

 

Atena şirkətinin Facebook və Instagram səhifələrində Çempionlar Liqasının qrup mərhələsinə vəsiqə qazanmış yerli komanda ilə bağlı paylaşılan post “Real Time Marketing” addımıdır. 

 

"Marja" xəbər verir ki, bu markanın Facebook səhifəsində yerləşdirilmiş açıqlamada deyilir.


"Bu paylaşıma müxtəlif xoşagəlməz don geyindirilməsini doğru hesab etmirik. Bəzi media qurumlarının paylaşdıqlarında şəkilə kənar dizayn elementlərinin əlavə edilməsinin də yolverilməz olduğunu düşünürük. Atena şirkəti olaraq biz də ölkəmizi təmsil edən klubun qələbəsinə sevinirik. Bu postun sosial şəbəkələrdə paylaşılmasında məqsəd, həmin komandanı fərqli üslubda təbrik etmək olub. 


Ümumiyyətlə bu tipdə paylaşımlar “guerilla marketing” xüsusiyyətinə sahib olub, insanlarda xoş əhval yaratmaq məqsədi daşıyır.

 

Biz bir daha bildirmək istəyirik ki, bu paylaşım hər hansı bir şəxsə və ya korporativ maraqlara xələl gətirmək məqsədi daşımır. Bir daha həmin klubu təbrik edir, yeni uğurlara imza atmalarını arzulayırıq",- açıqlamada bildirilir.

 

Qeyd edə ki,“Atena”nın "Südüm sizə halal olsun" şüarının yazıldığı və Ağdam klubunun loqosunun əks olunduğu fotosu müzakirələrə səbəb olub. 

 

Ətraflı: 

http://marja.az/news/12045

http://marja.az/news/12057

26.08.2017 14:05

Müştərilərin xəbərləri

SON XƏBƏRLƏR

Mobil əsas səhifə 1-ci-2_24
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 1-ci reklam_8
Ana səhifədə 3-cü reklam-2_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10

SON XƏBƏRLƏR