Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30

Azər Türk Bankın məlumat mərkəzi fasiləsiz iş rejiminə keçdi

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Azər Türk Bankın məlumat mərkəzi fasiləsiz iş rejiminə keçdi
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Hər zaman müştərilərinin rahatlığını düşünən dövlət bankı Azər Türk Bank xidmət işinin keyfiyyətinin daha  da artırılması istiqamətində növbəti yeniliyin tətbiqinə qərar verib.

 

Bankdan “Marja”ya daxil olmuş məlumatda bildirilir ki, Bankın Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi mərkəzi, şənbə və bazar da daxil olmaqla, həftənin bütün günləri və sutkanın 24 saatı ərzində canlı iş rejimində xidmət göstərəcəkdir.

 

Bankın sosial şəbəkələrdəki rəsmi korporativ səhifələri, WhatsApp (055) 7770 945, yaxud (012) 945 nömrəli əlaqə xətti vasitəsilə daxil olan  sorğular əməkdaşlar tərəfindən canlı şəkildə cavablandırılacaqdır.

 

Qeyd edək ki, Azər Türk Bankda müasir standartlara uyğun məlumat mərkəzi 2017-ci ilin yanvar ayında qurulmuşdur.

 

Son üç ildə Mərkəzə təkcə telefon rabitəsi vasitəsilə 150 mindən çox sorğu, onlayn sifarişlər, müxtəlif müştəri müraciətləri daxil olmuşdur. Statistikaya nəzər yetirsək, bu xətt üzrə müraciətlərin ildən ilə intensivləşdiyinin şahidi olarıq. Belə ki, əgər 2017-ci  il ərzində Bank əməkdaşları tərəfindən 33 287 çağrıya cavab verilmişdisə, 2018-ci ildə bu rəqəm 62 149 səviyyəsində olmuşdur. Cari ilin sonuna bu göstəricinin daha artıq olacağı gözlənilir.

 

Bundan əlavə, Bankın toplam 163 min izləyicə malik  Facebookİnstaqram səhifələrində mütəmadi olaraq müştərilərlə ünsiyyət saxlanılır. Həmçinin WhatsApp  vasitəsilə son bir il ərzində 16 minə yaxın şəxs bankla rahat əlaqə qurmaq imkanı əldə etmişdir.

22.10.2019 10:59

Müştərilərin xəbərləri

Mobil əsas səhifə 2-ci_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ