Böhran bəzən, risklər isə həmişə var!
Nə qədər yaxşı xidmət göstərdiyimizdən asılı olmayaraq hər zaman bizi böhrana apara biləcək kiçik problemlər, kiçik risklər olur. Mühüm olan isə onların varlığı deyil, ölçülməsi, nəzarətdə saxlanılması və həll edilməsidir.
Ona görə də tez-tez risklərin ölçülməsi, risklərin analizi kimi ifadələrə rast gəlirik. Risklər özü müxtəlif mövzularla bağlı olduğu üçün onların ölçülmə metodları, analizləri də müxtəlif olur. Maliyyə və təhlükəsizlik risklərinin qiymətləndirilməsi edilsə də, edilməsə də, demək olar, hər bir şirkətin diqqətindədir. Elə risklər də var ki, çox vaxt onların ölçülməsi haqqında fikirləşmirik belə, lakin onlarla bağlı hər hansı bir problem yaşandıqda bu digərlərindən daha dağıdıcı olur.
Həmin risklərdən biri də reputasiya ilə bağlıdır. Yəni bir fərdin, şirkətin və ya təşkilatın reputasiyasına mənfi təsir edə biləcək risklərin ölçülməsi. Reputasiya bütün fəaliyyətimizlə bağlı olduğu üçün əslində onunla bağlı riskləri ölçərkən digər sahələrin də risklərini əhatə etmiş, onlar üçün də mümkün həll imkanları yaratmış oluruq.
Məsələn, reputasiya risklərinin ölçülməsi fəaliyyətləri optimallaşdırmağa, səmərəli və səmərəsiz xidmətləri aydınlaşdırmağa, nəyin faydalı, nəyin faydasız olduğunu öyrənməyə, ən əsası isə hədəf auditoriyanın və cəmiyyətin ayrı-ayrı fəaliyyətlərimizə verdiyi reaksiyaları görməyə imkan yaradır.
İş bunlarla bitmir, o həm də makroiqtisadi zəmində baş verən hadisələrin bizə təsirlərini ölçməyə imkan verir. Nəticədə, kənardan gələ biləcək təsirlərə qarşı daha hazırlıqlı oluruq.
Bir sözlə, risklərin ölçülməsi və böhrana qarşı hazırlıq əslində bizi inkişaf etməyə sövq edən ən faydalı metodlardan biridir. Yəni böhran menecmenti deyərkən təkcə problemli hallardan çıxış yolları nəzərdə tutulmamalıdır, əksinə böhran menecmentinin əsas işi böhranın baş verməsinə yol verməməkdir.
Bəs reputasiya risklərinin ölçülməsi necə aparıla bilər?
Bu ölçülərin 2 formada aparılması daha məqsədəuyğun olar. Birincisi, daxildəki problemli halların dəyərləndirilməsidir. Əmin olun, bu daxili risklər gec-tez işinizə birbaşa təsir edəcək və hədəf auditoriyanız daxil digər bütün xarici tərəfdaşlarınızla əlaqələrdə özünü əks etdirəcək.
2-ci forma isə artıq daxili risk olmaqdan çıxmış problemli halların dəyərləndirilməsidir. Cavab verməli olduğumuz ilk sual isə müştərilərin, hədəf kütlənin, medianın və cəmiyyətin bu risklərə necə reaksiya verməsidir. Doğru cavabı tapa bilmək üçün mümkün olduqca daha çox mənbədən mümkün olduqca daha çox məlumat toplamağa ehtiyac duyulur.
Toplanan məlumatların analiz edilməsi və risklərin ölçülməsi isə bir sonrakı mərhələdir. Xüsusilə önə çıxan riskləri fərdi şəkildə qiymətləndirmək, o problemi həll etmək üçün sizə daha çox fayda yaradacaq.
Hazırda yaşadığımız böhran halı risklərin dəyərləndirilməsinin nə qədər vacib olduğunu göstərir. Vaxtında həll etmədiyimiz, diqqət yetirmədiyimiz risklər indi bir-bir qarşımıza çıxır, bəlkə də, düzəlməz problemlərə çevrilirlər.
Yaxşı hal odur ki, risklərə qarşı həssaslığımız artır və ümid edirəm, bu həssaslıq davamlı olacaq.
Biz INPRESS olaraq, fəaliyyətə başladığımız ilk gündən müştərilərimiz üçün yaranan risklərin ölçülməsi və qiymətləndirilməsi məsələlərinə xüsusi diqqət yetirir, onları mümkün problemlər haqqında məlumatlandırmağa və mümkün həll yolları təklif etməyə çalışırıq.
Əlbəttə, bir yerdə dayanmaq olmaz! Biz də mütəmadi olaraq risklərin ölçülməsi metodlarımızı inkişaf etdirir, yeni kateqoriyalı və fərdi risk ölçüləri yaradırıq. Əlbəttə, bu ölçülər toplanan məlumatlara əsaslanır və rəqəmlərlə ifadə olunur. Bu da həmin ölçüləri daha etibarlı edir. Nəticədə, biz və müştərilərimiz böhran hallarına qarşı daha hazırlıqlı oluruq. Vacib olan da məhz budur!
Unutmayın, böhran bəzən, risklər isə həmişə var!
Müəllif: PR üzrə ekspert Anar Əskərov
Müştərilərin xəbərləri
Sumqayıt layihələrində ipoteka və daxili kredit imkanı ilə satış davam edir - aylıq 423 manatdan başlayan qiymətlər
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 1 ay sonra
-
11 saat sonra
Gündəmdə qırmızıdır! - Baku Electronics-də Qırmızı Şənbə başladı!
-
- 13 saat əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
“Xəmsə” birlik yarışında Kapital Bank iki layihə ilə qalib oldu
-
1 gün əvvəl
4-cü avtomobil təqdim edildi, növbəti sən ola bilərsən - Həyəcan davam edir!
-
1 gün əvvəl
Xırdalanda ilk “McDonald's” restoranının açılışı olub - FOTO
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
53, 81 və 160 nömrəli marşrutlarda yeni avtobuslar xəttə buraxılır
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Gündəmdə qırmızıdır! - Baku Electronics-də Qırmızı Şənbə başladı!
Bakı metrosunda NFC ödənişlərə başlanılıb
"PAŞA Həyat"da yeni təyinat
“Xəmsə” birlik yarışında Kapital Bank iki layihə ilə qalib oldu
Xırdalanda ilk “McDonald's” restoranının açılışı olub - FOTO
Dolların bazar ertəsi üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Ən çox oxunanlar
53, 81 və 160 nömrəli marşrutlarda yeni avtobuslar xəttə buraxılır
Mərkəzi Bankda bankların rəhbər şəxsləri ilə görüş keçirilib
Qırmızı Ürəklər Fondundan “Zəfər Payı” aksiyası
Avrozonada inflyasiya hədəfə yaxınlaşıb











.jpg)







.jpg)


