"Müraciət edənləri bir çox hallarda məyus etməli oluruq, xidmət göstərə bilmirik"
Marcom şirkəti kontent işində bazar payını artırır
Azərbaycan və Gürcüstan bazarında marketinq və kommunikasiya xidmətləri göstərən Marcom şirkəti rəqəmsallaşan bazarda kontent payını artırır.
Şirkətin icraçı direktoru Ceyhun Fərzəliyevin sözlərinə görə, bu gün bazarda demək olar ki, bütün rəqəmsal marketinq alətlərinin başında kontent durur:
“Bu gün bazarda fəaliyyət göstərən şirkətlərin çox hissəsi unikal və faydalı kontentin olmamasından əziyyət çəkirlər. Bu boşluq isə onlara rəqəmsal marketinq alətlərindən tam şəkildə faydalanmağa mane olur. Bundan istifadə edən bir çox fəaliyyəti tənzimlənməyən agentliklər və frilans fiziki şəxslər isə həmin şirkətləri risklər barədə əvvəlcədən məlumatlandırmırlar. Nəticə etibarı ilə müştəri rəqəmsal dünyada öz mövqeyini möhkəmləndirə bilmir və itkilərlə üzləşir. Bu kimi hallar bazarda fəaliyyət göstərən peşəkar marketinq şirkətlərinin və ümumilikdə sahənin imicinə kölgə salır.”
Ceyhun Fərzəliyev digər mənbələrdən götürülmüş təkrar kontentin mənfi nəticələri ilə bağlı məlumat verərək bildirib ki, bu sonradan iki qat zərərə gətirib çıxardacaq.
“Bizə google-da ön səhifələrə çıxmaq (SEO xidməti), google reklamları və s. rəqəmsal marketinq xidməti ilə bağlı müraciət edənləri bir çox hallarda məyus etməli oluruq. Biz müştərilərə izah etməyə çalışırıq ki, əgər Sizin saytınızda unikal və faydalı kontent yoxdursa, saytınız google-un bugünkü standartlarına uyğun dizayn olunub və proqramlaşdırılmayıbsa, biz Sizə bu xidmətləri göstərə bilmərik. Biz hər zaman bazarda mövcud olan kiçik və orta sahibkarları mümkün olan risklərdən qorumağa və onları maarifləndirməyə çalışırıq. Bu gün bazarda əsasən tibb, tikinti, turizm, kənd təsərrüfatı, qida, e-kommers sahələri üzrə kontent qıtlığı yaşanmaqdadır. Hal-hazırda biz artan tələbata əsasən bazarda kontent marketinq xidməti üzrə bazar payımızı artırmaqda davam edirik. Bu istiqamətdə həm insan kapitalına, həm də rəqəmsal marketinq alətlərinə yatırımlar edirik.”
Qeyd edək ki, Marcom şirkəti hal-hazırda bir çox sektorlarda satışın artırılması istiqamətində yeni marketinq xidməti üzərində çalışır. Şirkət, yeni xidmətini gələn ay ərzində bazar iştirakçılarına təqdim etməyi planlaşdırır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
Moskvada Arazdəyən-Culfa-Mehri-Horadiz dəmiryolunun bərpası üzrə ümumi anlaşma əldə olundu
-
8 saat əvvəl
Macarıstan və Azərbaycan qaz tədarükü haqqında saziş imzalayıb
-
- 9 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
Azərbaycanda hava şəraiti kəskin dəyişəcək, leysan olacaq, dolu düşəcək
-
11 saat əvvəl
İqtisadiyyat naziri Mikayıl Cabbarov Gürcüstanda görüşlər keçirib
- 11 saat əvvəl
- 11 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
SOCAR-ın prezidenti “Energy China International” şirkətinin baş vitse-prezidenti ilə görüşüb
- 12 saat əvvəl
-
13 saat əvvəl
“Azər-Türk Bank” səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək
-
13 saat əvvəl
KOBİA və Gürcüstanın Biznes Assosiasiyası arasında əməkdaşlığa dair sənəd imzalanıb

Moskvada üçtərəfli İşçi Qrupunun 12-ci iclası keçirilib

Moskvada Arazdəyən-Culfa-Mehri-Horadiz dəmiryolunun bərpası üzrə ümumi anlaşma əldə olundu

Macarıstan və Azərbaycan qaz tədarükü haqqında saziş imzalayıb

Mövqelərimiz atəşə tutulub

SOCAR-ın prezidenti “Energy China International” şirkətinin baş vitse-prezidenti ilə görüşüb

ABŞ-da məşğulluq gözləniləndən çox artıb

“Azər-Türk Bank” səhmdarlarının növbəti ümumi yığıncağı keçiriləcək

KOBİA və Gürcüstanın Biznes Assosiasiyası arasında əməkdaşlığa dair sənəd imzalanıb

Özünüzə təlim hesabı açın və yatırım dünyasına addımlayın

“Günay Bank”ın əmanətçilərinə kompensasiyalar "Bank Respublika" vasitəsilə ödəniləcək

“Rabitəbank”də daha bir təyinat

Azərbaycanda koronavirus ilə bağlı son vəziyyət açıqlandı

Bazar ertəsinin rəsmi məzənnəsi açıqlandı
