Dünyada ən çox ölümə səbəb olan xəstəlik.... Yox, xərçəng deyil!
Hər il dünyada 18 milyon insan bu xəstəlikdən dünyasını dəyişir.Danimarkanın Xərçəng xəstəlikləri Cəmiyyətinin Tədqiqat Mərkəzi ölüm hallarına səbəb olan xəstəliklərə dair 23 il müddətində ardıcıl tədqiqatlar aparıb. Tədqiqatlar əsasən Danimarka və Avstraliyadan olan tibbi mütəxəssislər, həmçinin digər ölkələrin ən qabaqcıl tibb universitetlərinin alimləri tərəfindən həyata keçirilib.
Marja xəbər verir ki, “Diet, Xərçəng və Sağlamlıq Tədqiqatı” adlanan və 50 mindən çox insanı əhatə edən araşdırma maraqlı faktlar üzə çıxarıb.
Məlum olub ki, qlobal miqyasda insan ölümlərinə səbəb olan 1 nömrəli səbəb ürək-damar xəstəlikləridir. Hər il 18 milyon insan bu xəstəliklərin qurbanı olur.
Amerikanın ən amansız qatili...
Bu xəstəlikdən ən çox əziyyət çəkən ölkələrdən biri Birləşmiş Ştatlardır. ABŞ Milli Səhiyyə Statistikası Mərkəzinin 2015-2020-ci illəri əhatə edən hesabatına əsasən, 2015-ci ildə cəmi 2,7 milyon nəfər təşkil edən ölüm sayı 2020-ci ildə 3,3 milyon nəfərə yüksəlib. Ölüm səbəblərinin içərisində ürək-damar sistemi xəstəlikləri birinci sıradadır. Təkcə 2020-ci ildə 691 min amerikan ürək-damar xəstəliklərindən dünyasını dəyişib. Bu isə ötən il COVID-19 pandemiyasının aldığı canlardan da (345 min) 2 dəfəyə yaxın çoxdur.
Qeyri-sağlam həyat tərzi və plansız qidalanma nəticəsində ayaqlarda qan damarlarının daralması ilə səciyyələnən periferal arteriya xəstəliyi ürək-damar xəstəlikləri qrupuna liderlik edir. Mütəxəssislər təbii profilaktika üsulu kimi gündə ən azı bir fincan həcmində azotla zəngin meyvə-tərəvəz yeməyi tövsiyə edir. Araşdırmalar göstərir ki, bu məsləhətə əməl edən insanlarda yüksək qan təzyiqi və ürək tutmaları riski 12%-dən 26%-ə qədər daha azdır.
Bəs necə qorunaq?
“Qarnir əvəzinə ispanaq, banan və ya giləmeyvələrdən əzmə hazırlaya və qəbul edə bilərsiniz. Göyərti də əlavə etmək mümkündür, lakin onu sıxıb şirəsini çıxarmayın, çünki bu zaman tərəvəzlərdə ən vacib olan ləti və lifləri korlanır” – tədqiqat qrupunun rəhbəri Ketrin Bondonno bildirib.
Son illərdə getdikcə cavanlaşan ürək-damar xəstəlikləri ölkəmizdə də ölümə səbəb olan hallar arasında ön sırada gəlir. Bu baxımdan, düzgün qidalanmaqla bağlı təcrübəli mütəxəssislərin tövsiyəsinə əməl etmək sağlamlığımız üçün vacibdir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 4 ay sonra
-
2 həftə sonra
Vergi güzəştləri, güclü infrastruktur, hazır istehsal sahələri – hamısı bir ünvanda
- 1 gün sonra
-
- 9 saat əvvəl
-
9 saat əvvəl
Azərbaycan Mərkəzi Bankı "İnvestra Kredit Ittifaqı"na lisenziya verib
-
9 saat əvvəl
AutoStar Kaukasus yeni S-Class modelini ilk dəfə Azərbaycanda təqdim etdi
-
10 saat əvvəl
Neft-qaz sektoru 0,6 faiz kiçilib, qeyri neft-qaz sektoru isə 2,2 faiz böyüyüb
- 10 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
"Fullamoda" Həzi Aslanovda 4000 kvadratmetrlik yeni, ailəvi konsept mağazasını açdı
- 11 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
"Bank VTB Azərbaycan"ın kapital strukturu cari maliyyə göstəricilərinə uyğunlaşdırılıb
- 12 saat əvvəl
Son Xəbərlər
İş elanlarına bax - azvak.az
Vergi güzəştləri, güclü infrastruktur, hazır istehsal sahələri – hamısı bir ünvanda
“PAŞA Sığorta”dan Tam KASKO üçün tam 20% endirim
Kürdəmirdə “Bazarstore” açılır
"Fullamoda" Həzi Aslanovda 4000 kvadratmetrlik yeni, ailəvi konsept mağazasını açdı
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Ən çox oxunanlar
"Bank VTB Azərbaycan"ın kapital strukturu cari maliyyə göstəricilərinə uyğunlaşdırılıb
Leobank Uşaq kartı istifadəçilərinin sayı 20 000-ə çatdı!
“Mərmər İnşaat” şirkətinin biznes həcmi əhəmiyyətli şəkildə kiçilib
"ABŞ və İran 60 günlük atəşkəsi uzatmaq barədə razılığa gəlib"
Azərbaycanda şirkətlərin sayı 6 faizə yaxın artıb
Avqustun 13-də gözlənilən hava şəraiti
Bankda növbədənkənar yığıncaq keçiriləcək, investisiya şirkətinə əlavə maya qoyulacaq
“Böyük Dördlük” Azərbaycanda bazarın təxminən 60%-nə nəzarət edib





















