Milli Kulinariya Mərkəzinin loqosu yenilənib
Bu gün Dövlət Turizm Agentliyinin Milli Kulinariya Mərkəzi yeni loqosunu təqdim edib.
Lqonu Mərkəzin rəhbəri Orxan Sadıqov (Fikrətoğlu) təqdim edib.
Yeni loqoda alov, sünbül, nar və xarı-bülbüldən istifadə edilib. O.Sadıqov bunun səbəbini izah edib:
"Zərdüşt peyğəmbərin bu coğrafiyada yaşaması odpərəstliyi önəmli edib. Bu baxımdan alovun simvolda yer alması əsas olub. Məncə, dünyanın heç bir yerində xarıbülbülü görüb vurulmamaq olmaz. Digər tərəfdən xarıbülbül həm də qələbənin rəmzidir, ona görə də bu güldən biz loqoda istifadə etdik. Nara gəlincə isə düşünürəm ki, bu, bütün Azərbaycanı özündə birləşdirən bir rəmzdir. Sünbül isə Şirvanşahlar və digər dövlətlərin gerbində olub. Bu, tərəqqinin, bolluğun simvollarından biridir. Sümbülü loqoda əks etdirmək bolluqla bağlı arzularımızı izah edir".
Bundan başqa, onun sözlərinə görə, Mərkəzin internet səhifəsi də hazırlanır və tezliklə təqdim ediləcək.
© Report
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 7 saat əvvəl
- 9 saat əvvəl
-
9 saat əvvəl
Direktor, müavini və şöbə müdiri cinayət başında yaxalanıblar
- 11 saat əvvəl
- 11 saat əvvəl
- 11 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
Unibank “Yaşıl layihələr”in dəstəklənməsi istiqamətində əməkdaşlığa başlayıb
-
12 saat əvvəl
“Valyuta bazarında kəskin tələb artımı yoxdur” - MƏRKƏZİ BANKIN SƏDRİ
- 13 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
"Əsas məqsədimiz əhalini əmanətlərini daha uzun müddətə yerləşdirilməsini təşviq etməkdir"
- 15 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl