Ən dəyərli 100 marka - Siyahı
"Interbrand", 2017-ci ilin ən dəyərli 100 markanı sadalayıb
"Interbrand" hər il hazırladığı dünyanın ən qiymətli (dəyərli) markalarının siyahısını yayıb. "Marja" xəbər verir ki, siyahıya girmək üçün, şirkətin 3 qitədə satış etməli və gəlirlərinin üçdə biri beynəlxalq olmalıdır.
Analitiklər şirkətlərin dəyərini hesablayarkən qlobal miqyasda marka gücü, səhmlərinin dəyəri və bazardakı rolunu nəzərə alırlar.
Ən dəyərli 10 brendi təqdim edirik.
1-ci Apple
Marka dəyəri: 184.2 milyard dollar
2-ci Google
Marka dəyəri: 141.7 milyard dollar
3-cü Microsoft
Marka dəyəri: 80 milyard dollar
4-cü Coca Cola
Marka dəyəri: 69.7 milyard dollar
5-ci Amazon
Marka dəyəri: 64.8 milyard dollar
6-cı Samsung
Marka dəyəri: 56.2 milyard dollar
7-ci Toyota
Marka dəyəri: 50.3 milyard dollar
8-ci Facebook
Marka dəyəri: 48.2 milyard dollar
9-cu Mercedes-Benz
Marka dəyəri: 47.8 milyard dollar
10-cu IBM
Marka dəyəri: 46.8 milyard dollar
"Interbrand"ın ən dəyərli 100 marka siyahısı (http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2017/ranking/).
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 saat əvvəl
- 4 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
Direktor, müavini və şöbə müdiri cinayət başında yaxalanıblar
- 6 saat əvvəl
- 6 saat əvvəl
- 6 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
Unibank “Yaşıl layihələr”in dəstəklənməsi istiqamətində əməkdaşlığa başlayıb
-
8 saat əvvəl
“Valyuta bazarında kəskin tələb artımı yoxdur” - MƏRKƏZİ BANKIN SƏDRİ
- 8 saat əvvəl
-
9 saat əvvəl
"Əsas məqsədimiz əhalini əmanətlərini daha uzun müddətə yerləşdirilməsini təşviq etməkdir"
- 10 saat əvvəl
- 10 saat əvvəl